مرور دوره 10, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
- 
بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس وابستگیهای ارزش خود (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2014-05-22)هدف از این پژوهش بررسی ویژگیهای روانسنجی مقیاس وابستگیهای ارزش خود در میان نمونهای از دانشجویان ایرانی بود. به همین منظور 502 نفر از دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه پیام نور شهرستان لنگرود به روش نمونهگیری در دسترس ...
 
- 
تأثیر بازخورد معلم (نوشتاری و کلامی)در ارزشیابیهای تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استفاده از راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشآموزان دوره راهنمایی (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2014-05-22)هدف پژوهش بررسی تأثیر بازخورد معلم (نوشتاری و کلامی) در ارزشیابیهای تکوینی بر خودکارآمدی و میزان استفاده از راهبردهای یادگیری خودتنظیم دانشآموزان بود. بدین منظور تعداد 66 دانشآموز به روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای ...
 
- 
رابطه بین پنج عامل شخصیت با شیوه فرزند پروری در مادران کودکان دچار بیشفعالی و نقص توجه (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2014-05-22)هدف پژوهش تعیین رابطه بین پنج عامل بزرگ شخصیت با شیوه فرزندپروری مادران کودکان دچار نقص توجه و بیشفعالی بود. روش پژوهش توصیفی از نوع همبستگی و جامعه آماری مادران 47 دانشآموز (29 پسر و 18 دختر) دچار نقص توجه و بیشفعالی ...
 
- 
رابطه طرد و پذیرش مادر با سبکهای هویّت در دانشجویان دختر (دانشگاه الزهراAlzahra University, 2014-05-22)هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه طرد و پذیرش مادر با سبکهای هویّت در دانشجویان دختر کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز بود. نمونهای به حجم 171 دختر از دانشجویان مقطع کارشناسی دانشگاه شهید چمران اهواز، به روش تصادفی چندمرحلهای ...
 



