مرور دوره 5, شماره 4 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
آمادهسازی مقیاس دینداری برای جمعیت دانشآموزی
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2009-12-22)نوجوانان قشر عظیمی از جوامع را تشکیل میدهند و ارزشهای دینی این قشر، چهره غالب ارزشی آینده جوامع را نشان میدهد. این پژوهش با هدف آماده سازی مقیاس دینداری برای دانشآموزان انجام شد. روش پژوهش توصیفی بود. جامعه آماری آن، ...
-
رابطه نارسایی هیجانی و سبکهای مقابله با استرس
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2009-12-22)نارسایی هیجانی به دشواری در خودتنظیم گری هیجانی یا ناتوانی در پردازش شناختی اطلاعات هیجانی و تنظیم هیجانها گفته میشود. این سازه، هم چنین به عنوان یک سبک مقابله با درماندگیهای عاطفی مرتبط با موقعیتهای استرس زای خاص تعریف ...
-
میزان استفاده استادان از محتوای درسی مناسب برای دانشجویان استعداد درخشان وعادی
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2009-12-22)هدف این پژوهش، بررسی مناسب بودن کیفیت محتوای تدریس شده به دانشجویان استعداد درخشان بود. روش پژوهش توصیفی بود. جامعه آماری آن،دانشجویان استعداد درخشان و عادی دانشگاه اصفهان به حجم 140نفر بودند که به شیوه تصادفی انتخاب شدند. ...
-
نقش مؤلّفههای انسان افزار بر بهرهوری نیروی انسانی از دیدگاه مدیران و کارکنان
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2009-12-22)هدف از این پژوهش مطالعه نقش مؤلّفههای انسان افزار بر بهرهوری نیروی انسانی و روش آن پیمایشی بود. جامعه آماری آن مدیران و کارکنان دانشگاه الزهراء در سال (86-85) و حجم آن به ترتیب 39 و 73 نفر بودند. برای گرد آوری دادهها ...
-
نقش اجتماعی زنان و مردان در داستانهای واقعی کودکان
(دانشگاه الزهراAlzahra University, 2009-12-22)این پژوهش با هدف بررسی نقشهای اجتماعی زنان و مردان و مقایسه نمود حضور اجتماعی آنها نسبت به یکدیگر، در داستانهای واقعی کودکان انجام شد. جامعه آماری آن، کلیه داستانهای واقعی تألیف شده برای گروههای سنی «الف»، «ب» و «ب و ...



