آموزش ترجمه: زبان آموزی یا مترجمی
(ندگان)پدیدآور
حقانى, نادرنوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
برنامه ریزی درسی بر اساس معیارهای علمی، از اصول اولیه برنامه ریزی آموزشی
می باشد و تعریف امکانات و ابزارها نیز باید در این راستا صورت گیرد. چانچه
برنامه های آموزشی فقط با توجه به افراد و امکانات موجود و با معیارهای غیرعلمی
تدوین گردد، هم کمیت و کیفیت رشته خدشه دار می شود و هم برنامهء تدوین شده
منجر به اتلاف وقت، هزینه و نیروی انسانی خواهد شد. انطباق برنامه با معیارهای
علمی روز و بازنگری و روزآمد کردن برنامه براساس یافته ها و نیازها، از ضروریات
هر رشته و از جمله وظایف برنامه ریزان در گروه های آموزشی می باشد. تجربهء بدست
آمده در سالیان گذشته بستری مناسب برای بررسی و نقد اشکالات ساختاری و محتوایی برنامهء درسی دورهء کارشناسی مترجمی زبان آلمانی فراهم ساخته است تا این
برنامه مورد بازبینی قرار گیرد.
کلید واژگان
آمو زشبر نامه
سا ختار
متر جمی
محتو ا
محورها
شماره نشریه
16تاریخ نشر
2004-03-201383-01-01
ناشر
دانشگاه تهرانشاپا
2588-41312588-7092




