دوره 4, شماره 4
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
شناسایی بدفهمیها، راهبردها و استدلالهای دانشآموزان پایه ششم در حل مسائل کسر
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2015-08-23)هدف پژوهش حاضر، شناسایی بدفهمیها، راهبردها و استدلالهای دانشآموزان پایه ششم دوره ابتدایی در حل مسائل کسر است. روش پژوهش، توصیفی- پیمایشی است. نمونه مورد مطالعه، ۷۱ نفر از دانشآموزان پایه ششم دوره ابتدایی شهرستان ساوه ...
-
تأثیر شبیه سازی رایانه ای بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان در درس کامپیوتر
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2015-08-23)هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تأثیر شبیهسازی رایانهای بر انگیزش تحصیلی دانشآموزان سال دوم هنرستان در درس کامپیوتر بود. این تحقیق از نوع شبه آزمایشی و طرح پیش آزمون- پس آزمون با دو گروه آزمایش و گروه گواه انجام گرفت . جامعه ...
-
جایگاه ادراک بصری و خلاقیت در آموزش معماران
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2015-08-23)این نوشتار در پی آن است تا معماران قادر به خلق الگویی مناسب جهت پاسخگویی به قدرت تخیل و بهتر شدن فرآیند طراحی در کارهای آموزشی و حتی کارهای حرفهای روزمره خود، باشد. دانشجویان معماری در طول فرآیند تحصیلی خود، تصاویر مرجع ...
-
تاثیر بازی های آموزشی محقق ساخته و رایانه ای بر یادگیری شیمی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2015-08-23)هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر بازی های آموزشی محقق ساخته و رایانه ای بر یادگیری مفاهیم شیمی سال دوم دبیرستان بود. روش پژوهش از نوع آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل است. به همین منظور، جامعه آماری، دانش ...
-
روانشناسی مثبت در محیط کار: نقش توانمندیهای محافظتکننده در پیشبینی عملکرد شغلی وظیفه ای و زمینه ای معلمان
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2015-08-23)در سال های اخیر نقش مثبت گرایی در مدیریت منابع انسانی به طور چشمگیری مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس تأکید روانشناسی مثبت بر نقش ویژگیهای مثبت افراد در عملکرد آنان، هدف پژوهش حاضر بررسی نقش توانمندیهای محافظتکننده در ...



