دوره 4, شماره 4

 

ارسال های اخیر

  • شناسایی بدفهمی‌ها، راهبردها و استدلال‌های دانش‌آموزان پایه ششم در حل‌ مسائل کسر 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2015-08-23)
    هدف پژوهش حاضر، شناسایی بدفهمی‌ها، راهبردها و استدلال‌های دانش‌آموزان پایه ششم دوره ابتدایی در حل مسائل کسر است. روش پژوهش، توصیفی- پیمایشی است. نمونه مورد مطالعه، ۷۱ نفر از دانش‌آموزان پایه ششم دوره ابتدایی شهرستان ساوه ...

  • تأثیر شبیه سازی رایانه ای بر انگیزش تحصیلی دانش آموزان در درس کامپیوتر 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2015-08-23)
    هدف اصلی پژوهش حاضر، بررسی تأثیر شبیه­سازی رایانه­ای بر انگیزش تحصیلی دانش­آموزان سال دوم هنرستان در درس کامپیوتر بود. این تحقیق از نوع شبه آزمایشی و طرح پیش آزمون- پس آزمون با دو گروه آزمایش و گروه گواه انجام گرفت . جامعه ...

  • جایگاه ادراک بصری و خلاقیت در آموزش معماران 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2015-08-23)
    این نوشتار در پی آن است تا معماران قادر به خلق الگویی مناسب جهت پاسخ‌گویی به قدرت تخیل و بهتر شدن فرآیند طراحی در کارهای آموزشی و حتی کارهای حرفه‌ای روزمره خود، باشد. دانشجویان معماری در طول فرآیند تحصیلی خود، تصاویر مرجع ...

  • تاثیر بازی های آموزشی محقق ساخته و رایانه ای بر یادگیری شیمی 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2015-08-23)
    هدف از این پژوهش، بررسی تاثیر بازی های آموزشی محقق ساخته و رایانه ای بر یادگیری مفاهیم شیمی سال دوم دبیرستان بود. روش پژوهش از نوع آزمایشی با طرح پیش آزمون و پس آزمون با گروه کنترل است. به همین منظور، جامعه آماری، دانش ...

  • روانشناسی مثبت در محیط کار: نقش توانمندی‌های محافظت‌کننده در پیش‌بینی عملکرد شغلی وظیفه ای و زمینه ای معلمان 

    پدیدآور نامشخص (دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییدانشگاه تربیت دبیر شهید رجایی, 2015-08-23)
    در سال های اخیر نقش مثبت گرایی در مدیریت منابع انسانی به طور چشمگیری مورد توجه قرار گرفته است. بر اساس تأکید روانشناسی مثبت بر نقش ویژگی­های مثبت افراد در عملکرد آنان، هدف پژوهش حاضر بررسی نقش توانمندی‌های محافظت‌کننده در ...