• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور اهواز
    • دوره 7, شماره 1
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فصلنامه توسعه آموزش جندی شاپور اهواز
    • دوره 7, شماره 1
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    نامه به سردبیر: ارتقای روش تدریس درس روانشناسی عمومی از روش سخنرانی به روش کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی

    (ندگان)پدیدآور
    حسینی آهنگری, سید عابدینسیاح برگرد, مهدی
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    306.9کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    مقاله پژوهشی
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    روش تدریس کاوشگری به شیوه ی محاکم قضایی روشی جدید در تدریس میباشد که توسط دونالد الیور و جیمز شیور )شیور، 1995 ( جهت کمک به فراگیران برای یادگیری و فراگیری تفکر مظم  در محتو ای آموزش به خصوص مواردی که در مواردی که در زمینه مسایل قانونی ، اخلاقی و اجتماعی است، ابداع شد. با استفاده از این روش فراگیران می توانند )پترسون و همکاران، 1987 ( این نوع مسایل را مورد تحلیل و بحث قرار دهند و مجدداً در تعریف آن موارد مشارکت کنند.
    کلید واژگان
    روش تدریس
    سخنرانی
    قضایی

    شماره نشریه
    1
    تاریخ نشر
    2016-03-20
    1395-01-01
    ناشر
    معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهواز
    Jundishapur University of Medical Sciences
    سازمان پدید آورنده
    عضو هیأت علمی، دانشکده ی علوم پزشکی آبادان، آبادان، ایران.
    عضو هیأت علمی و مدیر مرکزمطالعات و توسعه آموزش علوم پزشکی، دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، اهواز، ایران.

    شاپا
    2251-6506
    2345-2757
    URI
    http://journals.ajums.ac.ir/article_89516.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/220176

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب