مرور دوره 5, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 10 از 10
- 
پیش بینی سلامت روان و عملکرد تحصیلی دانشجویان از طریق راهبردهای شناختی تنظیم هیجان در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-04-21)هدف پژوهش حاضر بررسی راهبردهای شناختی تنظیم هیجان به عنوان پیش بینی کننده های سلامت روان و عملکرد تحصیلی در دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز بود. در این پژوهش تعداد 230 نفر از دانشجویان به صورت نمونه ...
 
- 
دیدگاه دانشجویان مامایی در زمینه ی آینده ی شغلی رشته ی تحصیلی شان (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-04-21)عوامل مختلفی می تواند بر دیدگاه انسان نسبت به آینده شغلی اثر بگذارد. با توجه به نیاز بیش از پیش زنان در تمامی سطوح بهداشت و باروری به ماما، مطالعه ای با هدف بررسی دیدگاه دانشجویان مامایی عوامل مختلفی میتواند بر دیدگاه ...
 
- 
بررسی دیدگاه فارغ التحصیلان مقطع کارشناسی مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز در خصوص نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی در عرصه (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-04-21)این پژوهش به بررسی نقاط قوت و ضعف برنامه کارآموزی دانشجویان مقطع کارشناسی رشته مدارک پزشکی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز می پردازد. برای این منظور دو ورودی از دانشجویان کارشناسی ناپیوسته مدارک پزشکی دانشگاه ...
 
- 
اثربخشی آموزش مهارت خودآگاهی بر انگیزش پیشرفت تحصیلی و پرخاشگری دانش آموزان (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-04-21)پرخاشگری همه ی ابعاد رشد و سلامت نوجوانان را تحت تاثیر قرار می دهد. رشد جسمی آنان را به علت ایجاد استرس و تنش فراوان مختل می سازد. همچنین رشد ذهنی یا شناختی و یادگیری و پیشرفت تحصیلی آنان را کاهش می دهد. هدف این ...
 
- 
تاثیر امتحانات منظم کلاسی بر میانگین نمره ی پایانی درس فیزیولوژی کلیه و مایعات (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-04-21)مطالعه ی مستمر در طول دوره می تواند نقش به سزایی در نیمه عمر اطلاعات درسی داشته باشد، این پژوهش با هدف بررسی اثر آزمون های منظم کلاسی در طول دوره بر نمره ی پایانی آزمون فیزیولوژی کلیه در دو گروه از دانشجویان (پزشکی ...
 
- 
ارزیابی کیفیت خدمات براساس مدل الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا EFQM در دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی کاشان (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-04-21)هدف این مطالعه انجام خود ارزیابی کیفیت خدمات دانشکده، دریافت بازخورد دانشجویان و انجام اقدام اصلاحی در راستای الگوی تعالی بنیاد مدیریت کیفیت اروپا (European foundation for Quality Management) EFQM بود. انجام خود ...
 
- 
بررسی رضایتمندی دانشجویان علوم آزمایشگاهی از خدمات آموزشی، پژوهشی و رفاهی دانشکده ی پیراپزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید صدوقی یزد در سال 1391 (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-04-21)امروزه دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی وسیله ای برای رشد و توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی هر کشور محسوب می شوند. این تحقیق، با هدف تعیین میزان رضایتمندی دانشجویان رشته علوم آزمایشگاهی دانشکده پیراپزشکی دانشگاه علوم ...
 
- 
تحلیل روابط سیستماتیک بین مؤلفه های تأثیرگذار بر تدریس اثربخش از دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد با استفاده از تئوری گراف (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-04-21)مدرس دانشگاهی اساسیترین عامل برای ایجاد موفقیت در تحقق اهداف آموزشی است. لذا توجه به تدریس اثربخش، باعث دستیابی به اهداف آموزشی و بهبود فرآیند یادگیری می گردد. هدف از انجام مطالعه ی حاضر اولویت بندی و تعیین ارتباط بین ...
 
- 
بررسی رفتارهای مراقبتی از دیدگاه دانشجویان پرستاری در بخش های ویژه (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-04-21)آموزش بالینی نقش عمده ای در توسعه مهارت های بالینی داشته و پرستاری نیازمند این است که دانشجویان نحوه مناسب ارایه مراقبت حرفه ای از بیماران را در محیط های بالینی بیاموزند. با وجود نقش مهم آموزش بالینی در ارتقای رفتارهای ...
 
- 
ارتباط بین هوش هیجانی و وضعیت تحصیلی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل (معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی جندی شاپور اهوازJundishapur University of Medical Sciences, 2014-04-21)هوش هیجانی به معنی ظرفیت ادراک،ابراز،شناخت ،کاربرد و مدیریت هیجان ها در خود و دیگران است. مطالعه حاضر با هدف بررسی ارتباط بین وضعیت تحصیلی و هوش هیجانی در دانشجویان دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی بابل طراحی شده شده است.این ...
 



