• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات فقه تربیتی
    • دوره 86, شماره 005
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • مطالعات فقه تربیتی
    • دوره 86, شماره 005
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    روان شناسی و توبه

    (ندگان)پدیدآور
    بنکدار, هادی
    Thumbnail
    نوع مدرک
    Text
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در مسیر زندگی انسان و یادگیری او گاه لغزش های رخ می دهد. آیا این واقعیت می تواند او را از ادامه حرکت باز دارد؟ مسأله ای که در این نوشتار بررسی شده، این است که با در پیش گرفتن شیوه ای صحیح در مواجهه با اشتباهات می توان از آن در ادامه مسیر بهره گرفت
    کلید واژگان
    توبه
    جبران
    یادگیری

    شماره نشریه
    005
    تاریخ نشر
    2007-03-21
    1386-01-01
    ناشر
    جامعة المصطفی| العالمیة

    شاپا
    2476-4353
    URI
    http://mft.journals.miu.ac.ir/article_1411.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/215593

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب