دوره 17, شماره 30
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی تأثیر محتوای دروس تخصصی بر گرایش کارآفرینی دیجیتال دانشجویان (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2013-11-22)با گسترش اینترنت و نفوذ آن در تمامی ابعاد زندگی انسان، بسیاری از افراد تحصیلکرده، کارآفرینی در محیط آنلاین (کارآفرینی دیجیتال) را بهمنزله فرصتی منحصر به فرد تلقی کردهاند. از طرف دیگر تعدد دانشگاهها و به سبب آن تعدد ...
 
- 
دیدگاه دانشجویان غیرایرانی نسبت به کیفیت منابع و خدمات کتابخانههای دانشگاه تهران با تأکید بر کتب دانشگاهی (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2013-11-22)هدف پژوهش حاضر شناخت دیدگاه دانشجویان غیرایرانی نسبت به کیفیت کتب، منابع و خدمات کتابخانههای دانشگاه تهران است. جامعۀ پژوهش شامل 900 نفر از دانشجویان غیرایرانی است که 281 نفر از آنها به روش نمونهگیری تصادفی انتخاب شدند. ...
 
- 
تأثیر ناپایدار و پایدار بازخورد اصلاحی بر خطاهای واژگانی و دستوری در نوشتار دانشجویان ایرانی؛ پیشنهادهایی برای بهبود دقت نگارش (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2013-11-22)در مقاله حاضر که در دو مرحله اجرا شده است به بررسی تأثیر کوتاه و طولانیمدت آموزش زبان دوم میپردازیم (De Graaff & Housen, 2009). به طور خاص، در این پژوهش تأثیر شیوه آموزش (اصلاح غیرمستقیم در مقابل اصلاح مستقیم) بر روی ...
 
- 
بررسی تأثیر انسجام متن در سطح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب (سازمان مطالعه و تدوین کتب علوم انسانی دانشگاههاInstitute for Research and Development in the Humanities, SAMT, 2013-11-22)هدف این پژوهش بررسی تأثیر انسجام متن در سطوح خرد و کلان بر بهبود درک مطلب دانشآموزان متوسطه است. بدینمنظور 240 دانشآموز سال سوم دبیرستان انتخاب شدند. سپس دانشآموزان به چهار گروه 60 نفری به صورت تصادفی تقسیم گردیدند و ...
 



