مرور دوره 2, شماره 7 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر میزان توجه دیداری و شنیداری دانشآموزان پسر پیش دبستانی با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی شهر اصفهان 1389-1388 (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-09-22)هدف: پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی آموزش حرکات ورزش ایروبیک بر بهبود توجه دیداری و شنیداری کودکان پسر با اختلال نارسایی توجه / بیش فعالی انجام گرفته است. جامعۀ آماری پژوهش شامل کودکان 6ساله پیش از دبستان ...
 
- 
تدوین برنامۀ آموزش والدین برای خانوادههای دارای فرزندان با اختلال نارسایی توجه/بیش فعالی و تأثیر آن برکاهش نشانهها و کارکرد خانواده* (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-09-22)هدف: هدف از انجام پژوهش حاضر، تدوین برنامهای برای آموزش والدین دارای فرزند با اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی و بررسی میزان اثربخشی این برنامه بر کاهش نشانههای این اختلال و کارکرد خانواده (شیوههای فرزند¬پروری و استرس ...
 
- 
پیشبینی رفتار سازشی دانشآموزان کمتوان ذهنی خفیف بر اساس سبک فرزندپروری مادران در شهر شیراز سال 91-1390 (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-09-22)پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطۀ سبک فرزندپروری مادران با رفتار سازشی دانشآموزان کمتوان ذهنی انجام شد. این پژوهش از نوع کاربردی و شیوه انجام گرفتن آن همبستگی است. جامعۀ مورد مطالعه را تمامی مادران دانشآموزان کمتوان ذهنی ...
 
- 
رابطة سبکهای مقابلهای و حمایت اجتماعی ادراک شده با مقیاسهای بهزیستی روانی در بین والدین با کودکان استثنایی و عادی شهر کرمانشاه در سال 1389* (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-09-22)هدف این مطالعه بررسی رابطة سبکهای مقابله و حمایت اجتماعی با مقیاسهایِ بهزیستی روانی در بین والدین است. روشِ پژوهش از نوع کاربردی و شیوۀ انجام گرفتن آن همبستگی است. جامعه کلیۀ والدین ...
 
- 
پیشبینی ابعاد خلاقیت بر اساس جهتگیریهای هدف در درس ریاضی در میان دانشآموزان دبیرستانهای پرورش استعدادهای درخشان، نمونۀ دولتی و عادی در سال تحصیلی 90- 1389 (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-09-22)هدف از این پژوهش، بررسی رابطۀ جهتگیریهای هدف در درس ریاضی با ابعاد خلاقیت در میان دانشآموزان دبیرستانهای پرورش استعدادهای درخشان، نمونۀ دولتی و عادی بود. روش پژوهش حاضر همبستگی است. ...
 
- 
بررسی ملاکهای دوستی و دوستیابی افراد سندرم داون24-14 سال و مقایسۀ آن با سایر گروههای عقبماندۀ ذهنی آموزشپذیر (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-09-22)هدف: این پژوهش با هدف بررسی ملاکهای دوستی و دوستیابی افراد سندرم داون 14 تا 24 سال و مقایسه آن با سایرگروههای عقبماندۀ ذهنی آموزشپذیر مرکز توانبخشی ولی عصر تهران سال 89-88 صورت گرفت. روش:روش ...
 



