مرور دوره 2, شماره 6 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
- 
اثر بخشی افزایش علاقة اجتماعی در کاهش علائم کودکان 8 تا 11 ساله مبتلا به اختلال نارسایی توجه - بیش فعالی شهر ارومیه (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-06-21)هدف از انجام گرفتن این پژوهش، تعیین اثر بخشی مداخله مبتنی بر افزایش گرایش اجتماعی بر کاهش مشکلات کودکان مبتلا به نارسایی توجه - بیش فعالی بود. روش پژوهش از نوع نیمه آزمایشی، با طرح پیش آزمون پس آزمون و پی گیری با گروه کنترل ...
 
- 
بررسی رابطة دلبستگی به خدا و سلامت روان در والدین کودکان استثنایی و عادی شهر همدان سال تحصیلی 1388-1387 (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-06-21)هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی رابطة بین دلبستگی به خدا و سلامت روان در والدین کودکان استثنایی و عادی است. روش: این پژوهش از تحقیقات کاربردی و شیوة انجام گرفتن آن همبستگی است.تعداد 358 نفر(125 ...
 
- 
شیوع نشانههای اختلالنارساییتوجه/ بیشفعالی در دانشآموزان تیزهوش دورة راهنمایی استان کهگیلویه و بویراحمد در سال90- 1389  (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-06-21)پژوهش حاضر برای بررسی میزان شیوع نشانههای اختلالنارساییتوجه/بیشفعالی در دانشآموزان تیزهوش استان کهگیلویه و بویراحمد انجام گرفته است. روش پژوهش توصیفی (همةگیرشناسی) بود. جامعة آماریرا 34529 نفر دانشآموز مدارس ...
 
- 
مقایسة شیوههای فرزندپروری مادران دانش آموزان پسر 7 تا 9 سال دورة ابتدایی با اختلال لجبازی- نافرمانی و عادی در شهرستان ایلام (دانشگاه علامه طباطباییAllameh Tabataba’i University, 2012-06-21)هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی تأثیر شیوههای فرزندپروری مادران بر ابتلای دانش آموزان پسر دورة ابتدایی به اختلال لجبازی - نافرمانی است. روش: مطالعة حاضر از نوع کاربردی و شیوة انجام گرفتن آن ...
 



