دوره 4, شماره دو- پیاپی 10
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مهارت های شنیداری فارسیآموزان غیرایرانی: مقایسه ی کلاسهای مجازی و حضوری
(دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2015-10-23)پژوهش حاضر به مقایسهی میزان فراگیری مهارت شنیداری دانشجویان مجازی و حضوری در دانشگاه مجازی المصطفی(ص) و مدرسه المهدی(عج) که هر دو وابسته به جامعهالمصطفی(ص) العالمیه هستند میپردازد. این پژوهش از نوع توصیفی- تحلیلی است و ...
-
ترجمه چکیده ها به زبان انگلیسی
(دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2015-10-23)
-
ارزشیابی برنامهی درسی مراکز آموزش زبان فارسی از منظر فارسی آموزان غیرایرانی
(دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2015-10-23)پیششرط طراحی یک برنامهی درسی کارآمد و موفق، تحلیل محیط یادگیری/ آموزش، تحلیل نیازهای زبانآموزان و شناخت اهداف آنها است. در حقیقت، نتایج این تحلیلها میتواند مبنای تولید محتوای منابع آموزشی و تعیینکنندهی رویهها و ...
-
بازنمایی جنسیت در کتابهای آموزش زبان فارسی به غیرفارسیزبانان: مطالعه ی موردی جلد دوم و سوم مجموعهی «فارسی بیاموزیم»
(دانشگاه بینالمللی امام خمینی(ره)Imam Khomeini International University, 2015-10-23)کتابهای آموزش زبان، چه در حوزهی آموزش زبان اول به کودکان و نوجوانان و چه در حوزهی آموزش زبان دوم، میتوانند بهعنوان ابزاری مؤثر در انتقال ارزشها، باورها، اعتقادات و دیدگاه مؤلفانشان به مسائل مختلف همچون مقولهی جنسیت، ...



