مرور دوره 7, 1(24) بهار بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 7 از 7
- 
ارزیابی و سنجش کارآیی شعب بیمه با استفاده از روش تحلیل پوششی دادهها (مطالعه موردی: شعب شرکت بیمه ایران در استانهای جنوبی کشور) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2013-03-21)ارزیابی و سنجش کارآیی سازمان همواره یکی از دغدغه های محققان بوده است و از این رو روشها و تکنیک های متعددی در طول سالیان متمادی برای انجام این مهم مطرح و مورد استفاده قرار گرفته است. یکی از این تکنیکها که به وفور از آن ...
 
- 
بررسی رابطه بین سلامت سازمانی و بهرهوری کارکنان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2013-03-21)هدف پژوهش حاضر، تعیین رابطه بین سلامت سازمانی و بهرهوری کارکنان شاغل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز در سال 1391 میباشد. روش پژوهش حاضر توصیفی از نوع همبستگی و از حیث هدف کاربردی میباشد. جامعهی آماری این پژوهش، شامل ...
 
- 
بررسی عوامل مؤثر بر مدیریت هزینه مشتمل بر بهایابی هدف و مهندسی ارزش در گروه صنعتی ایران خودرو تبریز (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2013-03-21)هدف این پژوهش طراحی الگوریتم مدیریت هزینه بنگاه اقتصادی در گروه صنعتی ایران خودرو تبریز میباشد و مشتمل بر تلفیق دو روش بهایابی بر مبنای هدف و مهندسی ارزش است. بر این اساس، نمونه ای مشتمل بر 47 نفر از مدیران و کارشناسان ...
 
- 
بررسی میزان آمادگی کارکنان دانشگاهها برای پیاده سازی و استقرار مدیریت بهروری و کیفیت جامع (مطالعه موردی) (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2013-03-21)در هزاره سوم آموزش عالی از تک نقشی و تک نهادی به سوی چند نقشی و چند بعدی در حرکت است. به همین دلیل چالشهای جدیدی بروی آموزش عالی گشوده میگردد جهت مقابله با این چالشها بهترین رهیافت ممکن کیفیت است. مدیریت کیفیت جامع با ...
 
- 
تدوین سیاستهای تخصیص منابع به منظور افزایش اثربخشی در دانشگاههای غیردولتی؛ رویکردی نوین (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2013-03-21)دولتها همواره برای نیل به اهداف والای توسعهای خود از برنامههای توسعه و استراتژیهای تدوین سیاستها استفاده میکنند. در ایران نیز به تبع دیگر کشورهای برنامههای متعددی ارائه شده است که اخیرا نیز سند چشماندار کشور تدوین ...
 
- 
مدل ساختاری پیوند میان رشد حرفهای، حمایت سرپرست و توانمندسازی با نگرشهای شغلی و رفتارهای مدنی ـ سازمانی در ایران: یک مطالعه ملی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2013-03-21)این پژوهش با هدف بررسی مدل ساختاری پیوند میان رشد حرفهای، حمایت سرپرست و توانمندسازی با نگرشهای شغلی و رفتارهای مدنی ـ سازمانی در ایران به مرحله اجرا درآمد. جامعه آماری پژوهش را کارکنان سه مجموعه صنعتی از شهرهای اصفهان، ...
 
- 
نقش بازار محوری در بهبود عملکرد برند در بازارهای بین المللی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز, 2013-03-21)جهانی سازی و رقابت در بازارهای بین المللی، شرکتها را با چالشی جدید رو به رو کرده است، به طوری که سازمانها برای موفقیت در بازارهای بین المللی نیاز به درک ویژگیهای بازارهای جهانی و مشتریان و همچنین سازگاری برندهای خود با ...
 



