مرور دوره 5, شماره 17 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 3 از 3
- 
هنجاریابی پرسشنامه انگیزه درونی مطالعه آزاد (دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2016-08-22)هدف پژوهش حاضر هنجاریابی و بررسی ویژگیهای روانسنجی پرسشنامه انگیزهدرونی مطالعه آزاد در شهر تهران است. ابزار مذکور روی 1000 نمونه از مردم شهر تهران (15 سال به بالا) در سال 1394 اجرا شد که با روش نمونهگیری خوشهای چند ...
 
- 
بررسی ساختار عاملی و اعتباریابی مقیاس فراشناخت (دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2016-08-22)زمینه: فراشناخت به معنای تفکر درباره تفکر و آگاهی از شناخت، فرایندهای شناختی و هر آنچه به آن مربوط است، خوانده میشود. معرفی و ارائه ابزار مناسب برای ارزیابی این متغیر و نشان دادن نقش حیاتی آن در زمینههای مختلف تحصیلی ضروری ...
 
- 
هنجاریابی سیستم درجهبندی مهارتهای اجتماعی گرشام و الیوت( 1990) برای کودکان پیش دبستانی شهر آمل (دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهنRudehen Islamic Azad University, 2016-08-22)پژوهش حاضر به منظور هنجاریابی مقیاس مهارتهای اجتماعی SSRS گرشام و الیوت 1990 در شهر آمل انجام شد. در این تحقیق 420 کودک(210 پسر و 210 دختر) 4 تا 6 ساله،که به روش نمونهگیری خوشهای چند مرحلهای از بین جامعه آماری انتخاب ...
 



