دوره 7, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران) (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در پیستهای اسکی استان تهران میباشد. روششناسی: رویکرد پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و بر اساس نحوه گردآوری دادهها توصیفی همبستگی ...
 
- 
تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعههای ورزشی بر اساس رویکرد IPA (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: بازاریابی ارتباطی از رویکردهای مهم بازاریابی است که بیانگر موفقیت یا شکست سازمان در ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان است. در همین راستا، این تحقیق با هدف تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعههای ...
 
- 
بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: هدف از این پژوهش، بررسی موانع بازدارنده (مدیریتی–فرهنگی–ساختاری) توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان بود. روششناسی: پژوهش از نوع توصیفی-مقایسهای بود که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری شامل سه گروه کارشناسان ورزشی ...
 
- 
تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: هدف از پژوهش حاضر، تحلیل مسائل و مشکلات بازدارنده ورزشکاران کشتیچوخه برای پرداختن به این رشته ورزشی بود. روش شناسی: روش پژوهش توصیفی و از لحاظ هدف، کاربردی است. جامعه آماری تحقیق را تمام ورزشکاران کشتیچوخه تشکیل ...
 
- 
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: یکی از بخشهای مهم برنامه تبلیغاتی ارزیابی آثار تبلیغ است که این موضوع در تبلیغات از طریق ورزش نیازمند وجود ابزاری استانداردشده و مخصوص بهخود، در این زمینه بود. هدف از این پژوهش طراحی پرسشنامة اثربخشی تبلیغات از ...
 
- 
آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاههای ورزشی تهران (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: مطالعه حاضر به منظور تعیین ارتباط علّی بین ماهیت باشگاه، گرایش به بازار، بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد در مدیران باشگاه های ورزشی انجام شده است. روششناسی: روش تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از نظر جمعآوری دادهها ...
 
- 
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش تصویر تیم در هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش ایران از طریق مدلسازی معادلات ساختاری بود. روششناسی: روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش را کلیۀ هواداران بالای 18 سال ...
 
- 
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC ) (دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: هدف از مطالعه حاضر، اولویتبندی استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP بود. روششناسی: تحقیق حاضر از نوع توصیفی-تحلیلی بود. جامعه آماری شامل کلیه مدیران ورزش شهرداریها و اعضای شورای راهبردی ...
 



