مرور دوره 7, شماره 3 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
آزمون مدل مفهومی بازاریابی کارآفرینانه در مدیران باشگاههای ورزشی تهران
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: مطالعه حاضر به منظور تعیین ارتباط علّی بین ماهیت باشگاه، گرایش به بازار، بازاریابی کارآفرینانه و عملکرد در مدیران باشگاه های ورزشی انجام شده است. روششناسی: روش تحقیق حاضر به لحاظ هدف کاربردی و از نظر جمعآوری دادهها ...
-
بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در سازمانهای ورزشی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران)
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر بازاریابی الکترونیک بر پیادهسازی مدیریت ارتباط با مشتری در پیستهای اسکی استان تهران میباشد. روششناسی: رویکرد پژوهش به لحاظ هدف، کاربردی و بر اساس نحوه گردآوری دادهها توصیفی همبستگی ...
-
بررسی موانع بازدارنده توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: هدف از این پژوهش، بررسی موانع بازدارنده (مدیریتی–فرهنگی–ساختاری) توسعه گردشگری ورزشی استان کردستان بود. روششناسی: پژوهش از نوع توصیفی-مقایسهای بود که به شکل میدانی انجام شد. جامعه آماری شامل سه گروه کارشناسان ورزشی ...
-
تحلیل مسائل و مشکلات ورزشکاران کشتی چوخه
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: هدف از پژوهش حاضر، تحلیل مسائل و مشکلات بازدارنده ورزشکاران کشتیچوخه برای پرداختن به این رشته ورزشی بود. روش شناسی: روش پژوهش توصیفی و از لحاظ هدف، کاربردی است. جامعه آماری تحقیق را تمام ورزشکاران کشتیچوخه تشکیل ...
-
تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعههای ورزشی بر اساس رویکرد IPA
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: بازاریابی ارتباطی از رویکردهای مهم بازاریابی است که بیانگر موفقیت یا شکست سازمان در ایجاد روابط بلندمدت با مشتریان است. در همین راستا، این تحقیق با هدف تحلیل میزان اهمیت و عملکرد رویکرد بازاریابی ارتباطی در مجموعههای ...
-
ساخت، روایی و پایایی سنجی ابزار سنجش اثربخشی تبلیغات از طریق ورزش بر اساس مدل AIDA
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: یکی از بخشهای مهم برنامه تبلیغاتی ارزیابی آثار تبلیغ است که این موضوع در تبلیغات از طریق ورزش نیازمند وجود ابزاری استانداردشده و مخصوص بهخود، در این زمینه بود. هدف از این پژوهش طراحی پرسشنامة اثربخشی تبلیغات از ...
-
شناسایی و اولویتبندی مناظر و استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP (شاخص های پایه ارزیابی عملکرد مدل اجرایی BSC )
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: هدف از مطالعه حاضر، اولویتبندی استراتژیهای سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP بود. روششناسی: تحقیق حاضر از نوع توصیفی-تحلیلی بود. جامعه آماری شامل کلیه مدیران ورزش شهرداریها و اعضای شورای راهبردی ...
-
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش
(دانشگاه گیلانUniversity of Guilan, 2018-10-23)هدف: هدف پژوهش حاضر، بررسی نقش تصویر تیم در هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش ایران از طریق مدلسازی معادلات ساختاری بود. روششناسی: روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش را کلیۀ هواداران بالای 18 سال ...



