پیشبینی وفاداری دانشآموزان دختر مدارس غیر دولتی براساس اعتماد، تعهد و رضایت از مدرسه
(ندگان)پدیدآور
نادی, محمدعلیمحمدی, میتراسیادت, علی
نوع مدرک
Textزبان مدرک
فارسیچکیده
این پژوهش به بررسی توان پیشبینی وفاداری دانشآموزان به مدارس غیردولتی براساس اعتماد به مدرسه، تعهد به مدرسه و رضایت از مدرسه میپردازد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانشآموزان دختر مدارس غیردولتی نواحی پنجگانه شهر اصفهان در سال تحصیلی 88 ـ1387 تشکیل میدادند که براساس روش نمونهگیری سهمی و با استفاده از جدول تعیین حجم نمونه کوهن و همکاران (2001)، تعداد 340 نفر از بین آنها انتخاب شدند. برای گردآوری دادهها از چهار پرسشنامه وفاداری هلگسن و نست (2007)، پرسشنامه اعتماد گاربارینو و جانسون (1999)، پرسشنامه تعهد باو و میتزیفریس (2007) و پرسشنامه رضایت گرملر و گوینر (2000) استفاده گردید. روایی صوری و محتوایی ابزارهای استفاده شده در این پژوهش را متخصصان تأیید کردند. یافتههای بهدست آمده نشان داد که بین وفاداری دانشآموزان به مدارس غیردولتی با اعتماد آنها به مدرسه (05/0P 
کلید واژگان
مدارس غیردولتیوفاداری
اعتماد
تعهد
رضایت
شماره نشریه
22تاریخ نشر
2009-06-221388-04-01
ناشر
دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران)شاپا
2676-32812676-5179



