دوره 1, شماره 22

 

ارسال های اخیر

  • تأثیر آموزش هوش عملی بر اضطراب و تمرکز دانش‌آموزان دختر پایه سوم راهنمایی 

    بهرامی, صدیقه؛ یوسفی, علیرضا؛ آتش‌پور, سید حمید (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2009-06-22)
    این پژوهش به‌منظور بررسی تأثیر آموزش هوش عملی بر اضطراب و تمرکز دانش‌آموزان صورت گرفته است. از بین جامعه آماری دو گروه 15 نفری از دانش‌آموزان پایه سوم مدارس راهنمایی دخترانه ناحیه 2 اصفهان، به‌عنوان نمونه آماری به شیوه ...

  • تأثیر آموزش به روش پروژه‌ای و مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان دختر سوم تجربی فولادشهر در درس آمار و مدل‌سازی 

    یزدیان‌پور, ندا؛ یوسفی, علیرضا؛ حقانی, فریبا (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2009-06-22)
    این پژوهش با هدف بررسی تأثیر آموزش از طریق یک پروژه و به‌طور مشارکتی بر پیشرفت تحصیلی دانش‌آموزان در درس آمار و مدل‌سازی انجام گرفته است. در این بررسی از روش تحقیق شبه تجربی استفاده شده است. جامعه آماری تحقیق را دانش‌آموزان ...

  • پیش‌بینی وفاداری دانش‌آموزان دختر مدارس غیر دولتی براساس اعتماد، تعهد و رضایت از مدرسه 

    نادی, محمدعلی؛ محمدی, میترا؛ سیادت, علی (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2009-06-22)
    این پژوهش به بررسی توان پیش‌بینی وفاداری دانش‌آموزان به مدارس غیردولتی براساس اعتماد به مدرسه، تعهد به مدرسه و رضایت از مدرسه می‌پردازد. جامعه آماری این پژوهش را کلیه دانش‌آموزان دختر مدارس غیردولتی نواحی پنجگانه شهر اصفهان ...

  • تجارب زنان مدیر از رهبری در آموزش عالی؛ یک مطالعه کیفی 

    شاه طالبی, سمیه؛ یارمحمدیان, محمد حسین؛ عجمی, سیما (دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2009-06-22)
    هدف اصلی این پژوهش «بررسی تجارب زنان مدیر از رهبری در آموزش عالی ایران» است. در این پژوهش از روش تحقیق کیفی از نوع پدیده‌شناسی (فنومنولوژی) توصیفی استفاده گردیده است. جامعه پژوهش شامل کلیه زنان دارای رتبه دانشگاهی بوده است ...