پژوهش در برنامه ریزی درسی
مرور بر اساس
مجموعههای این پایگاه
ارسال های اخیر
-
شیوه های جذب ، نگهداری و اموزش معلمان راهنما از دیدگاه مدیران و معلمان مدارس ابتدایی شهرستان مبارکه در سال تحصیلی 81-82
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2006-05-22)
-
مشکلات فرا روی ساختار تعلیم و تربیت ایران در هزاره سوم و راهکار های ان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2006-05-22)
-
ارزشیابی نظر دانشجویان و فارغ التحصیلان درباره ی برنامه های درسی رشته مدیریت و برنامه ریزی اموزشی دانشگاه ازاد اسلامی خوراسگان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2006-05-22)
-
مقایسه عوامل موثر بر افت تحصیلی دانش اموزان شاهد و غیر شاهد دبیرستانهای دخترانه شهر اصفهان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2006-05-22)
-
ساخت و اعتبار یابی مقیاسی برای سنجش مهارتهای حرفه ای مدیران دوره ی متوسطه استان خوزستان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2006-05-22)
-
وضعیت موجود ذوشهای نظارت و راهنمایی اموزشی از نظر دبیران دبیرستانهای شهر اصفهان و مقایسه ی ان با وضعیت مطلوب
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-11-22)
-
حیطه های بی تفاوتی دبیران دبیرستانهای شهر اصفهان نسبت به دستورات مدیران
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-11-22)
-
رابطه بین جو سازمانی و رضایت شغلی معلمان مدارس شهر شیراز
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-11-22)
-
فرایندهای حل مساله در اموزش ریاضیات
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-11-22)
-
طراحی مدل نرم افزاری اموزش ریاضی بر اساس رویکرد سازنده گرایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-11-22)
-
تحلیل محتوای اشعار حافظ و سعدی بر اساس تیپ شخصیتی (درونگرا-برنگرا)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-05-22)
-
تاثیر روش اموزشی مساله محور بر افزایش خلاقیت و پیشرفت تحصیلی دانش اموزان پایه سوم راهنمایی شهر دلیجان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-11-22)
-
یادگیری خود راهبر در کلاس های چند پایه
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-05-22)
-
کاربرد اصول آموزشی در دروس هنر
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-05-22)
-
میزان کاربست نتایج تحقیقات و عوامل موثر بر آن: رویکرد و چالش نو در آموزش و پرورش
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-05-22)
-
تاثیر روش تدریس بحث گروهی بر خلاقیت دانش آموزان سال دوم مدارس راهنمایی ناحیه 3 اصفهان در درس علوم اجتماعی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-05-22)
-
مقایسه تاثیر روش تدریس حل مساله با روش سنتی در درس فیزیک بر میزان پیشرفت تحصیلی، نگرش های آموزشی و یاد آوری
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-05-22)
-
ارائه الگوی مفهومی مدیریت کیفیت فراگیرمتناسب با آموزش و پرورش متوسطه و سنجش میزان تناسب آن
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-05-22)
-
الگویی برای بهره برداری خدمات مدیران دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس سبک رهبری و فضای سازمانی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-05-22)
-
زبان و وجه در زبان بینابینی انگلیسی فارسی زبانان
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان(خوراسگان) با همکاری (انجمن مطالعات برنامه درسی ایران), 2005-02-19)



