مرور دوره 12, شماره 43 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
تأثیر آموزش حافظۀ فعال و فراشناخت بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر ناتوان در یادگیری ریاضی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2011-03-21)این پژوهش با هدف بررسی تأثیر آموزش حافظۀ فعال و آموزش فراشناخت بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان دختر دارای ناتوانِ یادگیری ریاضی اجرا شد. پژوهش از نوع آزمایشی و جامعۀ آماری شامل دانشآموزان دختر پایۀ سوم ابتدایی دارای ناتوانی ...
-
رابطۀ ابتکار شخصی، جهتگیری مذهبی و سرمایۀ اجتماعی سازمانی با عملکرد شغلی کارکنان مراکز تولیدی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2011-03-21)این پژوهش با هدف بررسی رابطه ابتکار شخصی، جهتگیری مذهبی و سرمایۀ اجتماعی سازمانی با عملکرد شغلی در کارکنان مراکز تولیدی اجرا شد. روش پژوهش همبستگی و جامعه آماری پژوهش، کارکنان مراکز تولیدی شهر اردبیل بودند که از میان آنها ...
-
رابطۀ ویژگیهای شخصیتی والدین و عملکرد خانواده با کنترل متابولیک در کودکان مبتلا به دیابت نوع اول
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2011-03-21)این پژوهش با هدف بررسی رابطۀ ویژگیهای شخصیتی والدین و عملکرد خانواده با کنترل متابولیک (میزان هموگلوبین گلیکوزیله) در کودکان مبتلا به دیابت نوع اول اجرا شد. روش پژوهش همبستگی و جامعۀ آماری شامل والدین دارای کودکان مبتلا ...
-
فشار ادراکی ـ عاطفی تعیینکنندۀ تعامل بیعدالتی سازمانی برای رفتارهای مثبت و منفی :نظریه فشار ادراکی و عاطفی (PAST)
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2011-03-21)این پژوهش با هدف بررسی نقش فشار ادراکی ـ عاطفی در توان پیشبینی ابعاد تعاملی بیعدالتی سازمانی برای رفتارهای انحرافی، ترک خدمت و رفتارهای مدنی ـ سازمانی اجرا شد. پژوهش از نوع همبستگی و جامعۀ آماری،کارکنان مرد یک مجموعۀ ...
-
مقایسه نشانههای روانشناختی افراد سیگاری،غیرسیگاری و سیگاری خود معرف برای ترک
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2011-03-21)این پژوهش با هدف مقایسۀ نشانههای روانشناختی افراد سیگاری، سیگاری خودمعرف برای ترک و افراد غیرسیگاری اجرا شد. پژوهش از نوع پسرویدادی و جامعۀ آماری سه گروه افراد سیگاری، غیرسیگاری و سیگاری خودمعرف برای ترک در شهر تهران ...
-
مقایسۀ کارکردهای اجرایی بر پایۀ اضطراب امتحان در دانشآموزان پایۀ پنجم ابتدایی
(دانشگاه آزاد اسلامی واحد اصفهان, 2011-03-21)این پژوهش با هدف مقایسۀ کارکردهای اجرایی (استدلال، حافظۀ فعال و سازماندهی ـ برنامهریزی) دانشآموزان پایۀ پنجم ابتدایی با اضطراب امتحان بالا و پایین اجرا شد. پژوهش از نوع پسرویدادی و جامعۀ آماری آن دانشآموزان پایۀ پنجم ...



