نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorعالم تبریز, اکبرfa_IR
dc.contributor.authorاخوان خرازیان, مریمfa_IR
dc.contributor.authorاحمدی, مریمfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:52:00Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:52:01Z
dc.date.available1399-07-09T00:52:00Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:52:01Z
dc.date.issued2020-01-21en_US
dc.date.issued1398-11-01fa_IR
dc.date.submitted2019-11-15en_US
dc.date.submitted1398-08-24fa_IR
dc.identifier.citationعالم تبریز, اکبر, اخوان خرازیان, مریم, احمدی, مریم. (1398). تبیین و تحلیل اهمیت-عملکرد راهبردهای کیفیت خدمات. فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی, 10(40), 45-68.fa_IR
dc.identifier.issn2228-6853
dc.identifier.issn2676-6744
dc.identifier.urihttp://www.smsjournal.ir/article_103922.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/187181
dc.description.abstractامروزه اهمیت صنعت بانکداری الکترونیکی رو به رشد است و بیشتر بانک‌ها در محیط رقابتی و پویای نظام بانکداری فعالیت می‌کنند. در چنین شرایطی بانک‌ها برنامه‌های گوناگون و گسترده‌ای را برای تضمین بقا، بهره‌وری و رشد خود در پیش می‌گیرند. در این تحقیق سعی بر ارائه شاخص­هایی برای اندازه­گیری کیفیت خدمات الکترونیکی و سپس تعیین اولویت شاخص­ها برای بهبود کیفیت خدمات ارائه شده به مشتریان  بوده است  تا از این راه بانک­ها بتوانند به اهداف افزایش رضایت مشتریان و سپس سودآوری نائل شود. پژوهش حاضر با توجه به هدف، کاربردی و روش انجام پژوهش توصیفی-پیمایشی است و از شاخه پژوهش­های میدانی با فرضیات تحقیق است. جامعه آماری آن نیز خبرگان بانکی  جهت تدوین شاخص­ها و مشتریان جهت ارزیابی  است. در ادامه در این پژوهش از 384 مشتری نیز در حوزه بررسی کیفیت خدمات موجود و مطلوب سؤال گردید­­، که در این راستا ماتریس تجزیه و تحلیل اهمیت-عملکرد نیز تدوین گردید. جهت گردآوری داده­ها  از پرسشنامه که پایایی آن با استفاده از الفای کرونباخ و روایی با استفاده  نظر خبرگان سنجیده شده استفاده گردید. تجزیه­و­تحلیل  داده­ها  با روش معادلات ساختاری با رویکرد  روش حداقل مربعات جزئی و نرم­افزار 2 Smart PlS انجام گرفت. نتایج حاکی از تأثیر مثبت و معنادار عوامل شناسایی شده توسط خبرگان توسط تحلیل عاملی اکتشافی است. که در نهایت با توجه به تجزیه و تحلیل اهمیت عملکرد عامل امنیتی در اولویت اقدام برای بهبود  قرار گرفت.fa_IR
dc.format.extent823
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مدیریت راهبردی ایرانfa_IR
dc.publisherIran Strategic Management Societyen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مطالعات مدیریت راهبردیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Strategic Management Studiesen_US
dc.subjectکیفیت خدمات الکترونیکیfa_IR
dc.subjectبانکداری الکترونیکfa_IR
dc.subjectتجزیه و تحلیل اهمیت-عملکردfa_IR
dc.subjectمدیریت و برنامه ریزی راهبردیfa_IR
dc.titleتبیین و تحلیل اهمیت-عملکرد راهبردهای کیفیت خدماتfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeعلمیfa_IR
dc.contributor.departmentاستاد گروه مدیریت صنعتی دانشگاه شهید بهشتیfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شهید بهشتیfa_IR
dc.contributor.departmentکارشناسی ارشد مدیریت صنعتی دانشگاه شهید بهشتیfa_IR
dc.citation.volume10
dc.citation.issue40
dc.citation.spage45
dc.citation.epage68
nlai.contributor.orcid0000-0001-8743-9339


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد