نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorامینی, محمدتقیfa_IR
dc.contributor.authorپرهیزگار, محمد مهدیfa_IR
dc.contributor.authorابوالحسنی, اصغرfa_IR
dc.contributor.authorخباز باویل, صمدfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:51:42Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:51:42Z
dc.date.available1399-07-09T00:51:42Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:51:42Z
dc.date.issued2018-11-22en_US
dc.date.issued1397-09-01fa_IR
dc.date.submitted2018-06-12en_US
dc.date.submitted1397-03-22fa_IR
dc.identifier.citationامینی, محمدتقی, پرهیزگار, محمد مهدی, ابوالحسنی, اصغر, خباز باویل, صمد. (1397). تدوین الگوی سه محوری توسعه‌ صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی. فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی, 9(35), 77-99.fa_IR
dc.identifier.issn2228-6853
dc.identifier.issn2676-6744
dc.identifier.urihttp://www.smsjournal.ir/article_87506.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/187081
dc.description.abstractتوسعه‌ی صنعت گردشگری ایران به دلیل تأثیرپذیری از فضای جهانی این صنعت و نیز میزان توانایی‌هایی که در حوزه‌های مربوط به گردشگری از خود نشان داده است، همواره دستخوش تغییرات شدید بوده و میزان توسعه با توان بالقوه‌ی آن هم‌خوانی مناسبی ندارد. محقق در پژوهش حاضر، هدف اصلی و عمده‌ی خود را پاسخگویی به این سؤال قرار داده است که الگوی  توسعه‌ی صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی چگونه است؟ با عنایت به این موضوع، پژوهش حاضر از نظر ماهیت از نوع تحقیقات پیمایشی-اکتشافی بوده و از رویکرد دلفی و تحلیل عاملی تأییدی و نیز آزمون فرض برای دست‌یابی به الگوی مورد نظر استفاده می‌کند. جامعه آماری پژوهش، متشکل از خبرگان و فعالین در صنعت گردشگری کشور است. نتیجه‌ی نهایی و اصلی تحقیق دربرگیرنده‌ی الگوی تأثیرگذار در توسعه‎ی صنعت گردشگری کشور در سه محور مبادی گردشگرفرست، حمل‌ونقل و مقاصد گردشگرپذیر داخلی است که در یک سلسله مراتب با عوامل اصلی و شاخص‌های مرتبط با آن‌ها است. این سلسله‌مراتب با اولویت‌بندی عوامل تأثیرگذار در صنعت گردشگری ایران به دست آمده است.fa_IR
dc.format.extent584
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مدیریت راهبردی ایرانfa_IR
dc.publisherIran Strategic Management Societyen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مطالعات مدیریت راهبردیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Strategic Management Studiesen_US
dc.subjectمدل توسعهfa_IR
dc.subjectصنعت گردشگریfa_IR
dc.subjectروش دلفیfa_IR
dc.subjectتحلیل عاملیfa_IR
dc.titleتدوین الگوی سه محوری توسعه‌ صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه پیام نور، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه پیام نور، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه پیام نور، تهران، ایران.fa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه پیام نور، تهران، ایران.fa_IR
dc.citation.volume9
dc.citation.issue35
dc.citation.spage77
dc.citation.epage99


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد