مرور دوره 9, شماره 35 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
طراحی الگوی فرهنگ نوآوری و راههای ارتقای آن در شرکتهای تولیدی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-11-22)پژوهش حاضر با هدف دستیابی به نظریهای در حوزه فرهنگ نوآوری بهمنظور درک بهتر این پدیده در شرکتهای تولیدی سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان مازندران اجرا شده است. روش تحقیق بهصورت کیفی و مبتنی بر رویش نظریهها است. برای ...
-
تأثیر توانمندیهای محوری بنگاههای اقتصادی مواد غذایی بر آمادگی ورود به بازارهای بینالمللی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-11-22)تحقیق حاضر با هدف تبیین توانمندیهای محوری بنگاههای اقتصادی مواد غذایی شهر تهران برای ورود به بازارهای بینالمللی انجام گردیده است. مسئله اصلی تحقیق ناظر به امکانپذیری ورود این بنگاهها به بازارهای بینالمللی است. با ...
-
طراحی الگوی پاسخ گویی جبران خدمات مدیران ارشد دولتی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-11-22)پژوهش فوق با هدف بررسی تاثیر سطح پاسخگویی بر جبران خدمت مدیران ارشد با توجه به نقش میانجی پاداش احتمالی در بین مدیران سازمانهای دولتی شهر خرمآباد انجام گرفت. روش تحقیق حاضر از نظر ماهیت در زمره تحقیقات توصیفی (میدانی و ...
-
خلق ارزشهای خرید مطلوبیّتگرایانه و لذّتگرایانه بر رضایت و وفاداری به مراکز خرید۱
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-11-22)بررسی عواملی که بر روی رضایت و وفاداری مصرفکنندگان تأثیرگذار هستند، باعث دستیابی به شناخت و درک عمیقی از رفتار مصرفکنندگان میگردد که بازاریابان را قادر میسازد محصولات و خدمات را مطابق با نیازها و خواستههای مصرفکنندگان ...
-
تدوین الگوی سه محوری توسعه صنعت گردشگری ایران با تأکید بر ورود گردشگران خارجی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-11-22)توسعهی صنعت گردشگری ایران به دلیل تأثیرپذیری از فضای جهانی این صنعت و نیز میزان تواناییهایی که در حوزههای مربوط به گردشگری از خود نشان داده است، همواره دستخوش تغییرات شدید بوده و میزان توسعه با توان بالقوهی آن همخوانی ...
-
تبیین الگوی راهکارهای بازآفرینی برای سازمانهای اداری کشور
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-11-22)یکی از حوزههایی که اخیراً مرزهای نظریه کارآفرینی را از کسبوکار بازرگانی جابهجا نموده دولت است. ادّعا شده است که میتوان اصول بازرگانی را در جهت بهبود خدمات اجتماعی بهکارگرفت. بارزترین چارچوب طرحشده برای این ادعا، ...



