نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorسیدجوادین, سیدرضاfa_IR
dc.contributor.authorاسفیدانی, محمد رحیمfa_IR
dc.contributor.authorفرهنگی, علی اکبرfa_IR
dc.contributor.authorرستگار, عباسعلیfa_IR
dc.contributor.authorبهرامی, مجتبیfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:50:57Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:50:57Z
dc.date.available1399-07-09T00:50:57Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:50:57Z
dc.date.issued2020-06-21en_US
dc.date.issued1399-04-01fa_IR
dc.date.submitted2020-02-22en_US
dc.date.submitted1398-12-03fa_IR
dc.identifier.citationسیدجوادین, سیدرضا, اسفیدانی, محمد رحیم, فرهنگی, علی اکبر, رستگار, عباسعلی, بهرامی, مجتبی. (1399). شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش. فصلنامه مطالعات مدیریت راهبردی, 11(42), 1-20.fa_IR
dc.identifier.issn2228-6853
dc.identifier.issn2676-6744
dc.identifier.urihttp://www.smsjournal.ir/article_105906.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/186831
dc.description.abstractرقابت در صنعت بانکداری مبتنی بر توانایی کارکنان بانکها برای ارائه خدمات با کیفیت بالا به مشتریان است. رهبران فروش اغلب موفقیت سازمان را مدیون فرهنگ آن می‌دانند؛ فرهنگی که مبتنی بر نوآوری، کار تیمی و توانمندسازی است. بنابراین هدف از انجام پژوهش حاضر، ارایه مدلی برای شناسایی مفهوم، علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروش در بانک ملت (در بخش کیفی) و سپس آزمون مدل یادشده با استفاده از معادلات ساختاری مبتنی بر حداقل مربعات جزیی (در بخش کمّی) می باشد.<br />در این پژوهش با استفاده از نظریه کیفی داده بنیاد برگرفته از نظریه اشتراوس و کوربین (1998) و انجام مصاحبه عمیق نیمه ساختاریافته با خبرگان بانکی ، مدل فرهنگ نیروی فروش در بانک ملت در قالب 43 مفهوم، 8 زیرمقوله و 4 مقوله اصلی استخراج گردید. سپس بر اساس مدل فرایندی و گزاره های حکمی به دست آمده از مرحله اول، فرضیه های پژوهش تدوین و در سطح شعب بانک ملت (با حجم نمونه 360 تایی) بصورت کمّی آزمون شد. در بخش دوم پژوهش علاوه بر تایید اعتبار مدل، تمامی فرضیات مطرح شده مورد تایید قرار گرفت. نتایج نشان داد متغییرهای فضای رقابتی و تغییر و تحول در پارامترهای کسب و کار تاثیر مثبت و معناداری بر فرهنگ نیروی فروش در بانک ملت داشته و استقرار آن پیامدهایی مرتبط با بانک، مشتریان و کارکنان دارد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن مدیریت راهبردی ایرانfa_IR
dc.publisherIran Strategic Management Societyen_US
dc.relation.ispartofفصلنامه مطالعات مدیریت راهبردیfa_IR
dc.relation.ispartofJournal of Strategic Management Studiesen_US
dc.subjectفرهنگ نیروی فروشfa_IR
dc.subjectبانکداریfa_IR
dc.subjectنظریه داده‌بنیادfa_IR
dc.subjectمدیریتfa_IR
dc.titleشناسایی مفهوم، علل و پیامدهای فرهنگ نیروی فروشfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeمستخرج از رسالهfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشکده مدیریت دانشگاه تهرانfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه سمنانfa_IR
dc.contributor.departmentپردیس البرز دانشگاه تهرانfa_IR
dc.citation.volume11
dc.citation.issue42
dc.citation.spage1
dc.citation.epage20


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد