دوره 11, شماره 42
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
نظریة دی: دانایی و یقین-4
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-06-21)
-
الگوی خط مشی سازمانی عملکرد کارکنان مبتنی برعدالت
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-06-21)خط مشی بر آنچه دولت در عمل به طور واقعی انجام می دهد نه آنچه صرفاً پیشنهاد داده یا قصد انجام آن را دارد، متمرکز است و خط مشی را از یک تصمیم که صرفاً نوعی گزینه ویژه میان سایر گزینه هاست مجزا می سازد. پژوهش حاضر با هدف ارائه ...
-
رویکرد راهبردی به خدمت دانش آموختگان مشمول برتر مقیم در خارج از کشور با نگاهی به افق ۱۴۰۴
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-06-21)در دوران کنونی ۴۰ سال پس از انقلاب اسلامی، رشد پایدار را می توان به عنوان یکی از امور زیربنایی در کشور در نظر داشت. اینکه بتوان کلیت امور کشور را در مسیر توسعه یافتگی جهت دهی نمود. این مطالعه به بررسی این مطلب می پردازد ...
-
تبیین الگوی راهبردی برند سازی شهری در صنعت گردشگری
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-06-21)در دنیای رقابتی امروز نیازشهرها برای مطرح شدن و ماندگاری درعرصه رقابت، نگاه به شهر به عنوان یک محصول را امری اجتناب ناپذیرمی کند، برند سازی شهری به عنوان رهیافتی جدید درحوزه گردشگری شهری شناخته می شود.برند شهری، دارایی ...
-
تحلیل ابعاد و مؤلفههای اثرگذار بر تجاریسازی محصولات شرکتهای دانشبنیان در بستر فنبازارها
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-06-21)تجاریسازی به عنوان یک فرایند غیرخطی و پیچیده مستلزم ایفای نقش بازیگران و عوامل مختلف با توانمندیهای متفاوت است. یکی از ساز و کارهایی که استفاده از آن با هدف تسهیل در امر پیادهسازی و تحقق سیاستهای اقتصاد تجاریسازی به ...
-
تراژدی منابع مشترک در استفاده از منابع آب های زیر زمینی در بخش کشاورزی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-06-21)در حال حاضر بسیاری از کشورها از جمله ایران در وضعیت تنش آبی بسیار بالا قرار دارند. بر اساس آمار موجود، بخش کشاورزی مسؤول مصرف بیش از 90 درصد از آبهای مصرفی در ایران می باشد. تا به امروز تقاضای در حال افزایش آب در بخش کشاورزی ...
-
شناسایی و اولویت بندی برنامه های بهبود با استفاده از راهبرد توانمندسازی سازمانی: یک پژوهش ترکیبی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-06-21)پژوهش حاضر به شناسایی و اولویتبندی برنامههای بهبود با راهبرد توانمندسازی سازمانی در سازمان-های دولتی استان هرمزگان پرداخته است. پژوهش از لحاظ هدف، توسعهای-کاربردی بوده که مبتنی بر روش آمیخته از نوع اکتشافی است. در مرحله ...
-
ارائه چارچوب استراتژی گسترش بازار داخلی صنعت کفش
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-06-21)حضور در بازار جدید در داخل کشور از سادهترین استراتژی توسعه بازار محسوب میشود. در این راستا، هدف پژوهش حاضر بررسی موانع و استراتژی توسعه بازار داخلی محصولات تولیدی صنعت کفش هیدج است. براساس هدف مطالعه از روش گرندد تئوری ...
-
طراحی راهبردی مدل مدیریت مشارکتی شهر
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-06-21)چکیده مساله و هدف: روند نارضایتی شهروندان از مدیریت خدمات شهری بالا، مشارکت شهروندان اندک و تئوری یا مدل متناسب با دیدگاه های شهروندان ذینفع برای آن ارائه نشده است. هدف این پژوهش داده بنیاد، استخراج مؤلفه ها و ارائه ...
-
تأثیر قابلیت ها و راهبردهای زیست محیطی بر بهبود عملکردهای نیروگاه های حرارتی کشور در چارچوب مدیریت زنجیره تأمین سبز
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-06-21)فعالیت های صنعت برق عامل اصلی تولید گازهای گلخانه ای در ایران می باشد؛ لذا بهبود عملکرد زیست محیطی نیروگاههای حرارتی یکی از الویت-های اصلی کارشناسان زیست محیطی ایران است و نیاز به بررسی های ساختاری، سازمانی و راهبردی دارد. ...
-
تحلیل راهبردی حوزهی فناوریهای عصبی در کشور
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2020-06-21)حوزهی علوم مغزی به دلیل ارتباط مستقیم با سلامت انسان و نیز کاربردهای فناورانه متنوع آن، از اهمیت فراوانی برخوردار است. فناوریهای عصبی دارای دورنمای بسیار روشنی هستند و به همین دلیل، کشورهای توسعه یافته با اختصاص بودجههای ...



