دوره 6, شماره 24
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
الگویابی نظاممند مدیریت راهبردی منابع انسانی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-02-20)منابعانسانییک سیستم، به عنوان اصلیترین بخش از ذینفعان، STHs، داخلی یک سیستم، متمایزاز سایرمنابع، به عنوان مهمترین سرمایه رقابتی و راهبردی سیستم معرفی میشود؛ بر این اساس و با تاکید بر اهمیت ویژه منابع انسانی در ...
-
طراحی و توسعه نقشه راهبرد مدیریت دانش سازمانی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-02-20)علیرغم کارکرد مدیریت دانش در ایجاد مزیت رقابتی، هنوز بسیاری از سازمانها، در بهرهگیری اثربخش ازآن ناکام ماندهاند؛ زیرا با شناخت ضعیفی از ابعاد پیشبرد مدیریت دانش سازمانی روبهرو شدهاند و نتوانستهاند میان اهداف ...
-
تحلیل رقابتی بازار کاشی و سرامیک
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-02-20)تحلیل رقابتی یکی از مهمترین عناصر برنامه راهبردی بازاریابی در شرکتها است. رقابتپذیری در صنعت کاشی و سرامیک طی سالهای اخیر فزونی یافته است. یک تحلیل رقابتی دارای ساختار و محتوای مناسب میتواند باعث برنامهریزی صحیح ...
-
علتیابی رویگردانی مشتریان با ارزش صنعت بانکداری
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-02-20)تحقیق حاضر باهدف بررسی عوامل رویگردانی مشتریان با ارزش در صنعت بانکداری خصوصی و با محوریت جامعۀ پزشکان متخصص به انجام رسید. جامعۀ آماری تحقیق را 59 نفر از پزشکان متخصص فعال در کلانشهر تهران تشکیل میدادند. همچنین، جهت ...
-
ارزیابی تفکر راهبردی مدیران و تأثیر آن بر نوآوری سازمانی
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-02-20)هدف مقاله، ارزیابی تفکر راهبردی مدیران و تأثیر بر نوآوری سازمانی در سازمان تأمین اجتماعی آذربایجان غربی است. برای این منظور تفکر راهبردی مدیران براساس نظریه گیلگیوس و نوآوری سازمانی براساس نظریه دورابجی و همکاران تعریف و ...
-
الگوی هوشمندی بنگاههای مادر و شیوه مادری آن در مدیریت کسبوکارهای تابعه
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-02-20)در این مقاله، به بررسی شیوههای مادری و رابطه آن با درک بنگاه مادراز کسبوکارها و با شناسایی و دستهبندی عوامل محیطی بنگاه مادر و استفاده از مفاهیم و ادبیات رایج هوشمندی رقابتی، به توسعه و تقویت درک مادری پرداخته و ...
-
تحلیل مسائل اجرای خطمشیهای اداری
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-02-20)خطمشیگذاری عمومی شامل سه مرحله اصلی تدوین، اجرا و ارزیابی است. در مسیر اجرای کامل خطمشی، عوامل بازدارنده و تنگناهای زیادی وجود دارند که شناسایی عمدهترین آنها بهمنظور کارآمد کردن اجرای خطمشی از اهداف اصلی این ...
-
تبیین راهبردهای موجود در خصوص جلوگیری از ورشکستگی شرکتها در لایحه تجارت و حقوق فرانسه
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-02-20)ورشکستگی شرکتهای تجاری نه تنها یک شرکت بلکه اقتصاد یک کشور را تحت تأثیر قرار میدهد. در این راستا برخی کشورها ازجمله کشور فرانسه درصدد جلوگیری از ورشکستگی شرکتها با راهکارهای مختلف برآمدند. این پژوهش با روش تحلیلی-توصیفی ...
-
الگوی خلق ارزش برند در چارچوب آمیخته بازاریابی برند
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-02-20)امروزه کسب جایگاه مناسب نشان تجاری شرکت در ذهن مشتریان از اهمیت بالایی برخوردار است. پژوهش حاضر در پی آن است که عناصر آمیخته بازاریابی 4c را شناسایی کرده و به اولویتبندی آنها در صنعت کاشی و سرامیک استان یزد بپردازد. بدین ...
-
وضعیت آمادگی و سطح پذیرش توسعه صنعت گردشگری کشور
(انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2016-02-20)صنعت گردشگری از بخشهای خدماتی رو بهرشد جهان است. یکی از عناصر مهم در توسعه این صنعت بازاریابی است. در بسیاری از استانهای کشور با وجود قابلیتهای گردشگری زیاد، توسعه صنعت گردشگری نادیده گرفته شده است؛ استان چهارمحال ...



