مرور دوره 9, شماره 34 بر اساس تاریخ انتشار

  • یکپارچه‌سازی رویکرد راهبردی و بازاریابی خلق ارزش پایدار 

    لاجوردی, مسعود؛ دانایی, ابوالفضل؛ زرگر, سید محمد؛ حیدریه, سید عبدالله (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-08-23)
    از عناصر مهم راهبرد کسب‌و‌کار شرکتهای بازار محور درک ارزش‌های مشتریان است. هدف پژوهش حاضر ارائه دیدگاه یکپارچه مفهوم ارزش مشتری با استفاده از برقراری ارتباط میان دیدگاه راهبردی (ارزش مشتری از منظر شرکت) و دیدگاه بازاریابی ...

  • راهکارهای دستیابی به الگوی مرجعیت خبری شبکه‌های اجتماعی 

    روشندل اربطانی, طاهر؛ حسنقلی پور, طهمورث؛ سلطان محمدی, آرزو (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-08-23)
    هدف اصلی این مقاله ارائه الگویی از راهکارهای دستیابی به مرجعیت خبری شبکه‌های اجتماعی است. این پژوهش با استفاده از روش مفهوم‌سازی بنیادی انجام‌گرفته و داده‌ها با استفاده از مصاحبه‌های عمیق نیمه ساختاریافته با بیست نفر از ...

  • الگوی راهبردی تأمین مالی پروژه‌های زیرساختی پهن باند با اقتصاد تعاونی 

    رضائی نژاد, محمّدرضا؛ تقوا, محمدرضا؛ رودساز, حبیب الله (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-08-23)
    با توجه به اهمیت پهن‌باند برای هر کشوری، مهم‌ترین مسئله برای پیاده‌سازی پهن‌باند، بحث تأمین سرمایه و منابع مالی لازم برای انجام آن است. با توجه به وضعیت خاص کشورهای در حال توسعه و بحران‌های مالی در این کشورها امکان تأمین ...

  • تبیین روحیه فرهنگی تواناسازی و ادراک توانمندی مدیران آموزشی 

    شریفی, روح الله؛ وحیدی نژاد, اعظم (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-08-23)
    هدف مقاله تبیین روحیه‌ی تواناسازی با ادراک توانمندی مدیران آموزشی دانشگاه‌ها است. لذا برای بررسی متغیر روحیه‌ی تواناسازی هشت مؤلفۀ روشنی اهداف، روحیه، رفتار عادلانه، مشارکت، کار تیمی، شناخت و قدردانی، ارتباطات، محیط کار ...

  • تأثیر ‌قابلیت‌های بازاریابی اینترنتی بر توسعه بازارهای بین‌المللی شرکت‌های صادراتی 

    شریفی, احسان؛ یزدانی, ناصر (انجمن مدیریت راهبردی ایرانIran Strategic Management Society, 2018-08-23)
    استفاده از ظرفیت بازاریابی اینترنتی در ایران در سال‌های اخیر به‌شدت در حال رشد بوده و بخش عظیمی از فعالیت‌های مربوط به فضای مجازی را به خود اختصاص داده است. این‌گونه بازاریابی در ایران نوظهور است؛ ازاین‌رو بسیاری از ابعاد ...