مرور دوره 11, شماره 4 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 4 از 4
-
تاثیر برنامهدرسی مدارس هوشمند بر علائم بیشفعالی دانشآموزان دوره ابتدایی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-09-23)اختلال کمبودتوجه / بیشفعالی بر اساس وجود مشکلاتی در توجه، بازداری و جلوگیری از تکانشگری و سطح فعالیت تعریف میگردد. اغلب اوقات مشکلات دانشآموز مبتلا به این اختلال، در تمامی حیطههای تحصیلی، اجتماعی و رفتاری او تبلور ...
-
ارزیابی اثربخشی آموزش الکترونیکی حفظ و روخوانی قرآن بر دانشآموزان با استفاده از نرمافزار محققساخته
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-09-23)آموزش یکی از ارکان اساسی توسعه توانمندیها، مهارتها و شایستگیها در بخشهای مختلف جامعه است که با ورود فناوریاطلاعات کاملاً دگرگون شده است. نرمافزارهای آموزشی به عنوان یکی از وجوه ورود فناوریاطلاعات در حوزه آموزش، در ...
-
بررسی ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در هنرستان های کاردانش(مطالعه موردی:رشته خیاطی)
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-09-23)پژوهش حاضر با هدف تعیین ویژگی های مطلوب برنامه درسی آموزش همراه با تولید در رشته خیاطی شاخه کاردانش صورت پذیرفته است. پژوهش از نظر هدف کاربردی و به روش توصیفی–پیمایشی انجام شده است. جامعه آماری شامل کل هنرآموزان رشته خیاطی ...
-
بلوغ آموزش الکترونیکی آموزش عالی کشاورزی ایران، بر اساس مدل میسرا و دینگرا و ارتباطیابی آن با استفاده از شبکه عصبی مصنوعی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-09-23)آموزش الکترونیکی یک نظام آموزشی هنرمندانه و یک راه حل جامع میباشد برای مؤسساتی که خواهان حرکت در مسیر فنآوری روز و تغییر روشها و محیطهای آموزشی خود هستند، بلوغ آموزش الکترونیکی، به دنبال شناسایی و آگاهی یافتن از وضعیت ...



