دوره 11, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
اعتبارسنجی الگوی انگیزشی برای تدریس مبتنی بر وب.
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-06-22)هدف کلی پژوهش حاضر اعتبارسنجی بیرونی الگوی ارائه شده برای تدریس مبتنی بر وب با تاکید بر نقش معلم است. الگوی ارائه شده بر اساس نظریۀ خود-تعیینگری و شامل سه مقولۀ اصلی (حضور اجتماعی، درگیر شناختی، و مدیریت) و نه خرده مقوله ...
-
تدوین استانداردهای هوشمندسازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-06-22)هدف از پژوهش حاضر، تدوین استانداردهای هوشمندسازی مدارس و میزان رعایت این استانداردها در مدارس شهر تهران میباشد. روش پژوهش، روش آمیخته(کمی و کیفی) است. در بخش کمی، توصیفی از نوع پیمایشی و روش کیفی از روش اسنادی و کدگذاری ...
-
تأثیر محیط های یادگیری مبتنی بر رایانه و غنی شده ی مبتنی بر وب بر تعامل عناصر آموزشی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-06-22)عنصر تعامل یکی از عناصر تأثیرگذار بر یادگیری در محیطهای یادگیری الکترونیکی است. هدف پژوهش حاضر مقایسه تأثیر محیطهای یادگیری مبتنی بر رایانه و یادگیری غنیشدة مبتنی بر وب بر عناصر ششگانة تعامل (دانشجو– دانشجو، دانشجو–استاد، ...
-
تأثیر رباتهای اجتماعی مجازی بر بهبود عملکرد شناختی دانشآموزان در یک عمل هوشمندانه
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-06-22)آموزش همواره از مهمترین روشهای انتقال دانش بوده است. کارایی آموزش به عوامل متعددی همچون سناریوی آموزش (طراحی سناریوی بازی بر اساس استراتژی بٌرد)، شرایط محیطی، نحوة ارتباط با دانشآموز و نظیر آن ارتباط دارد. آموزگاران در ...
-
تعیین میزان شناخت دانشجویان از یادگیری سیار: مطالعه موردی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-06-22)در یادگیری سیار، یادگیری در محیطهای طبیعی اتفاق افتاده و پیامهای آموزشی بهصورت الکترونیکی منتقل میشوند. لذا پژوهش حاضر با ...
-
بررسی فناوری آموزش رشته صنایع چوب هنرستانهای کار و دانش
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-06-22)زش اصولی و مناسب و توأم کردن علم و فن در هنرستانهای کشور در شکوفایی صنعت و ایجاد اشتغال نقش اساسی دارد. در این خصوص تطابق محتوای آموزشی دروس فنی با نیازهای صنعت امری ضروری به نظر میرسد. در این پژوهش انطباق محتوای آموزش ...



