مرور دوره 11, شماره 2 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
راهکارهای تعامل و برقراری ارتباط بین فردی در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-03-21)پژوهش حاضر با هدف شناسایی راهکارهای تعامل و برقراری ارتباط بین فردی در بهبود فرآیند یاددهی – یادگیری مدارس هوشمند استان سمنان انجام شد. روش انجام این پژوهش از نوع روشهای تحقیق آمیخته اکتشافی است که در آن نخست بخش کیفی و ...
-
پدیدارشناسی چرخة مدلسازی دانشآموزان پایة نهم در حل یک مسأله اصیل
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-03-21)هدف مقاله حاضر، بررسی تجربه زیستة چرخة مدلسازی دانشآموزان با استفاده از رویکرد پدیدارشناختی است. برای این منظور، از یک مسأله با عنوان «نان محلی و نان شهری» استفاده شده است که حاصل تجربة 3 سالة نویسنده اول، در یکی از ...
-
معلم آینده؛ تغییر در نقش و وظایف در محیطهای دیجیتالی بر اساس نظریة ارتباطگرایی
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-03-21)هدف پژوهش حاضر بررسی و بازتعریف نقش معلم در محیطهای جدید و سرشار از فناوری بر طبق دیدگاه نظریهپردازان ارتباطگرایی است. رویکرد پژوهش کیفی و روش آن، تحلیل محتوای کیفی مایرینگ میباشد. جامعة موردپژوهش کلیة مقالاتی (94 ...
-
تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده زبانآموزان
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-03-21)پژوهش حاضر با هدف تعیین میزان اثربخشی آموزش مهارتهای تفکر انتقادی بر درک مطلب و نوع راهبردهای یادگیری مورداستفاده توسط زبانآموزان ایرانی انجام شد. این پژوهش از نوع شبهآزمایشی و با طرح پیشآزمون-پسآزمون با گروه کنترل ...
-
بررسی ارتباط ساختار برنامه آموزشی با بروندادهای پژوهشی دانشکدههای برتر معماری ایران و جهان
(دانشگاه تربیت دبیر شهید رجاییShahid Rajaee Teacher Training University, 2017-03-21)برنامههای آموزشی دانشگاهی ازجمله آموزشمعماریمتأثر از کیفیت آموزشی و استفاده از اساتید ...



