مرور دوره 9, شماره 24 بر اساس موضوع "آموزش"
در حال نمایش موارد 1 - 1 از 1
-
تأثیر آموزش نقشه مفهومی به عنوان شیوه ای پس شنیداری بر درک شنیداری فراگیران زبان خارجی
(دانشگاه علامه طباطبائیAllameh Tabataba’i University, 2005-08-23)تحقیق حاضر تأثیر آموزش نقشه مفهومی و تعامل نقشه مفهومی و نوع آزمون را بر درک شنیداری فراگیران زبان خارجی مورد مطالعه قرار می دهد. تعداد ۶۴ دانشجوی دختر ترم دوم در گرایش مترجمی زبان انگلیسی بطور تصادفی به چهار گروه تقسیم ...



