چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی
(ندگان)پدیدآور
بهرامی بیدکلمه, مسعودنوع مدرک
Textدیدگاه نویسنده
زبان مدرک
فارسیچکیده
در این مقاله چارچوب برنامۀ درسی موسوم به DNR معرفی و روند شکل گیری و پیوندهای آن با تحولات چند دهۀ اخیر این حوزه بررسی می شود. این چارچوب ریشه در دستاوردهای حوزۀ یادگیری، تلاشهای انجام گرفته در حوزۀ برنامه ریزی درسی و جریان مداوم پژوهشهای انجام گرفته توسط گرشن هَرِل دارد و می تواند معیارهای روشنی برای طراحی و تدوین برنامۀ درسی ریاضی در اختیار برنامه ریزان قرار دهد.
کلید واژگان
آموزش ریاضیبرنامه ریزی درسی ریاضی
دوگانی
نیاز فکورانه
استدلال پی در پی
آموزش ریاضی
شماره نشریه
58تاریخ نشر
2016-08-221395-06-01




