• ثبت نام
    • ورود به سامانه
    مشاهده مورد 
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فرهنگ و اندیشه ریاضی
    • دوره 35, شماره 58
    • مشاهده مورد
    •   صفحهٔ اصلی
    • نشریات فارسی
    • فرهنگ و اندیشه ریاضی
    • دوره 35, شماره 58
    • مشاهده مورد
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی

    (ندگان)پدیدآور
    بهرامی بیدکلمه, مسعود
    Thumbnail
    دریافت مدرک مشاهده
    FullText
    اندازه فایل: 
    143.8کیلوبایت
    نوع فايل (MIME): 
    PDF
    نوع مدرک
    Text
    دیدگاه نویسنده
    زبان مدرک
    فارسی
    نمایش کامل رکورد
    چکیده
    در این مقاله چارچوب برنامۀ درسی موسوم به DNR معرفی و روند شکل گیری و پیوندهای آن با تحولات چند دهۀ اخیر این حوزه بررسی می شود. این چارچوب ریشه در دستاوردهای حوزۀ یادگیری، تلاشهای انجام گرفته در حوزۀ برنامه ریزی درسی و جریان مداوم پژوهشهای انجام گرفته توسط گرشن هَرِل دارد و می تواند معیارهای روشنی برای طراحی و تدوین برنامۀ درسی ریاضی در اختیار برنامه ریزان قرار دهد.
    کلید واژگان
    آموزش ریاضی
    برنامه ریزی درسی ریاضی
    دوگانی
    نیاز فکورانه
    استدلال پی در پی
    آموزش ریاضی

    شماره نشریه
    58
    تاریخ نشر
    2016-08-22
    1395-06-01
    ناشر
    انجمن ریاضی ایران
    سازمان پدید آورنده
    دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم ریاضی

    شاپا
    1022-6443
    URI
    http://mct.iranjournals.ir/article_201.html
    https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/171024

    مرور

    همه جای سامانهپایگاه‌ها و مجموعه‌ها بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌هااین مجموعه بر اساس تاریخ انتشارپدیدآورانعناوینموضوع‌‌ها

    حساب من

    ورود به سامانهثبت نام

    آمار

    مشاهده آمار استفاده

    تازه ترین ها

    تازه ترین مدارک
    © کليه حقوق اين سامانه برای سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران محفوظ است
    تماس با ما | ارسال بازخورد
    قدرت یافته توسطسیناوب