| dc.contributor.author | بهرامی بیدکلمه, مسعود | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 1399-07-09T00:09:34Z | fa_IR |
| dc.date.accessioned | 2020-09-30T00:09:35Z | |
| dc.date.available | 1399-07-09T00:09:34Z | fa_IR |
| dc.date.available | 2020-09-30T00:09:35Z | |
| dc.date.issued | 2016-08-22 | en_US |
| dc.date.issued | 1395-06-01 | fa_IR |
| dc.date.submitted | 2016-11-26 | en_US |
| dc.date.submitted | 1395-09-06 | fa_IR |
| dc.identifier.citation | بهرامی بیدکلمه, مسعود. (1395). چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی. فرهنگ و اندیشه ریاضی, 35(58), 113-125. | fa_IR |
| dc.identifier.issn | 1022-6443 | |
| dc.identifier.uri | http://mct.iranjournals.ir/article_201.html | |
| dc.identifier.uri | https://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/171024 | |
| dc.description.abstract | در این مقاله چارچوب برنامۀ درسی موسوم به DNR معرفی و روند شکل گیری و پیوندهای آن با تحولات چند دهۀ اخیر این حوزه بررسی می شود. این چارچوب ریشه در دستاوردهای حوزۀ یادگیری، تلاشهای انجام گرفته در حوزۀ برنامه ریزی درسی و جریان مداوم پژوهشهای انجام گرفته توسط گرشن هَرِل دارد و می تواند معیارهای روشنی برای طراحی و تدوین برنامۀ درسی ریاضی در اختیار برنامه ریزان قرار دهد. | fa_IR |
| dc.format.extent | 143 | |
| dc.format.mimetype | application/pdf | |
| dc.language | فارسی | |
| dc.language.iso | fa_IR | |
| dc.publisher | انجمن ریاضی ایران | fa_IR |
| dc.relation.ispartof | فرهنگ و اندیشه ریاضی | fa_IR |
| dc.subject | آموزش ریاضی | fa_IR |
| dc.subject | برنامه ریزی درسی ریاضی | fa_IR |
| dc.subject | دوگانی | fa_IR |
| dc.subject | نیاز فکورانه | fa_IR |
| dc.subject | استدلال پی در پی | fa_IR |
| dc.subject | آموزش ریاضی | fa_IR |
| dc.title | چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی | fa_IR |
| dc.type | Text | en_US |
| dc.type | دیدگاه نویسنده | fa_IR |
| dc.contributor.department | دانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم ریاضی | fa_IR |
| dc.citation.volume | 35 | |
| dc.citation.issue | 58 | |
| dc.citation.spage | 113 | |
| dc.citation.epage | 125 | |