نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorبهرامی بیدکلمه, مسعودfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-09T00:09:34Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-30T00:09:35Z
dc.date.available1399-07-09T00:09:34Zfa_IR
dc.date.available2020-09-30T00:09:35Z
dc.date.issued2016-08-22en_US
dc.date.issued1395-06-01fa_IR
dc.date.submitted2016-11-26en_US
dc.date.submitted1395-09-06fa_IR
dc.identifier.citationبهرامی بیدکلمه, مسعود. (1395). چارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پی. فرهنگ و اندیشه ریاضی, 35(58), 113-125.fa_IR
dc.identifier.issn1022-6443
dc.identifier.urihttp://mct.iranjournals.ir/article_201.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/171024
dc.description.abstractدر این مقاله چارچوب برنامۀ درسی موسوم به DNR معرفی و روند شکل گیری و پیوندهای آن با تحولات چند دهۀ اخیر این حوزه بررسی می شود. این چارچوب ریشه در دستاوردهای حوزۀ یادگیری، تلاشهای انجام گرفته در حوزۀ برنامه ریزی درسی و جریان مداوم پژوهشهای انجام گرفته توسط گرشن هَرِل دارد و می تواند معیارهای روشنی برای طراحی و تدوین برنامۀ درسی ریاضی در اختیار برنامه ریزان قرار دهد.fa_IR
dc.format.extent143
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherانجمن ریاضی ایرانfa_IR
dc.relation.ispartofفرهنگ و اندیشه ریاضیfa_IR
dc.subjectآموزش ریاضیfa_IR
dc.subjectبرنامه ریزی درسی ریاضیfa_IR
dc.subjectدوگانیfa_IR
dc.subjectنیاز فکورانهfa_IR
dc.subjectاستدلال پی در پیfa_IR
dc.subjectآموزش ریاضیfa_IR
dc.titleچارچوب برنامۀ درسی ریاضی مبتنی بر اصول دوگانی، نیازهای فکورانه و استدلال پی در پیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.typeدیدگاه نویسندهfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه شهید بهشتی، دانشکده علوم ریاضیfa_IR
dc.citation.volume35
dc.citation.issue58
dc.citation.spage113
dc.citation.epage125


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد