مرور دوره 9, شماره 2(پیاپی 25) بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
- 
اثربخشی پاراگراف بندی متن علمی بر درک مطلب دانشجویان (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-07-23)هدف این پژوهش، مطالعه و مقایسه انواع مختلفی ازساختار متن تفسیری از طریق پاراگراف بندی بر روی دانشجویان مشغول بهتحصیل دردانشگاه های دولتی شهر تهران بوده است. گروه نمونه به روش نمونه گیری تصادفی انتخاب شدند . آزمودنی ...
 
- 
ارتباط بین توانمندسازی و بهره وری منابع انسانی در دانشگاه آزاداسلامی( واحد تهران شرق) (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-07-23)توانمند سازی 1 یک اصل بنیادی در مدیریت سازمان های امروزی است که بر اساس آن اختیار یا قدرت به زیردستان تفویض می شود.بنابراین پژوهشگر با هدف شناسایی ارتباط بین عوامل توانمندساز و بهره وری منابع انسانی دردانشگاه آزاداسلامی( ...
 
- 
بررسی تطبیقی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و بی بی سی فارسی (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-07-23)هدف این مقاله، بررسی میزان اعتماد شهروندان کرمانی به اخبار شبکۀ یک تلویزیون و شبکۀ تلویزیونی ماهواره ای بی بی سی فارسیمی باشد. شاخص های اعتماد از نظریه های انگاره سازی خبری، چهار نظریۀ مطبوعات، استفاده و خشنودی ...
 
- 
بررسی تعامل ارزش های زیبایی شناسانه صوت و تصویر بر مخاطب (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-07-23)هدف از پژوهش حاضر، شناخت عوامل و عناصری است که می توانند در حاشیه ی صوتی یک فیلم مستند، کارکردی به جز کارکردواقع گرا داشته باشند. منظور از چنین نقشی که از آن به کارکرد زیبایی شناسانه ی صدا تعبیر می شود آن است که ...
 
- 
بررسی شیوه های تبلیغات انتخاباتی مجلس نهم در استان های عشیر های و  غیرعشیر های ازدیدگاه استادان دانشگاه های ایلام وتهران (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-07-23)تبلیغات به مثابه یک کنش سیاسی و متأتر از بافت اجتماعی است که به منظور تأثیرگذاری برکنش انتخاب و رأی دادن (به عنوانشکل مشروعی از رفتار سیاسی) صورت می گیرد. هدف این مقاله بررسی تأثیر شیوه های تبلیغاتی در رفتار رأی ...
 
- 
بررسی مقایسه ای کارکردهای ارتباطی و اقتصادی شبکه های اجتماعی فیس بوک و کلوب (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-07-23)سازوکارها و ابزارهای ارتباطی اینترنت به دلیل فراهم کردن امکان تعامل، اشتراک گذاری و شکل گیری شبکه های ارتباطی در بینکنشگران فضای سایبر، از دیدگاه علوم ارتباطات و علوم سیاسی مقوله ای دارای اهمیت است. تکنولوژی های نوین ...
 
- 
بررسی میزان و علل بهره مندی مخاطبان قائم شهری از تلویزیون های ماهواره ای (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-07-23)تنوع و پیچیدگی رسانه ها، قابلیت انتخاب را افزایش داده است. اما این انتخاب به علت رضایت خاطری است که مصرف کنندگان ازرسانه ها دارند. به همین منظور هدف اساسی پژوهش حاضر مطالعه دلایل و انگیزه های تماشای تلویزیون های ...
 
- 
رابطه بین فرهنگ سازمانی و به کارگیری فناوری های نوین ارتباطی با مورد کاوی در معاونت صدای جمهوری اسلامی ایران (رادیو) (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2014-07-23)فرهنگ سازمانی، نوعی برنامه ریزی اندیشه جمعی است که در سالیان اخیر به عنوان یک تفکر غالب در عرصه سازمان ها ی مطرحبوده است. این اندیشه جمعی، متمایز کننده اعضا از یک گونه به گونه دیگر است. هر کس به نوعی با جمع و گروههای ...
 



