مرور دوره 8, شماره 2(پیاپی 21) بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 13 از 13
- 
بررسی تطبیقی بازتاب اخبار در رسا نه های ایران وتاجیکستان (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)اولین قدم توسعه وگسترش هر کشوربیشتر بر پایه دانش وعلوم ارتباطات اجتماعی است، در جهان امروز پیشرفت علوم و فناوری حدومرزجغرافیایی را از کشورها برداشته، فرهنگ وعلم دانش بشر به راحتی برای همگان قابل دسترس است ، اهمیت ...
 
- 
بررسی نقش تفاوت مهارتهای ارتباطی زنان و مردان و تاثیر آن بر رضایت شغلی کارکنان (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)این مقاله بر گرفته از رساله دوره کارشناسی ارشد با موضوع "بررسی تفاوت در مهارت های ارتباطی کارکنان و نقش آن در رضایتشغلی آنها در محیط کار" است. روش این پژوهش پیمایشی و ابزار اندازه گیری پرسشنامه بوده است جامعه آماری ...
 
- 
بررسی فناوری اطلاعاتی و ارتباطی والزامات پیاده سازی و توسعه مدارس هوشمند در ایران (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)ICTبه عنوان یک تکنولوژی جدید بسترها و موقعیتهای فراوانی را برای آموزش فراهم میآورد و به عنوان وسیله و ابزاری جهت ایجاد تسهیل و گاهی تسریع در آموزش مورد استفاده قرار میگیرد. استفاده از فناوری های جدید اطلاعاتی، توان ...
 
- 
شناسایی ابزارهای مؤثر تبلیغات فرش دست باف ایران از نگاه خریداران داخلی (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)ابزار یا رسانهٔ تبلیغاتی مهم ترین رکن در هر فرایند تبلیغاتی برای تأثیرگذاری بر مخاطب است. این مقاله به بررسی و شناسایی مؤثرترینابزارهای تبلیغاتی از نگاه خریدران داخلی برای مهم ترین کالای هنری صنعتی ایران، یعنی فرش ...
 
- 
بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه آزادبندرعباس) (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)این مقاله به بررسی رابطه استفاده از پیام کوتاه با ارتباطات میان فردی جوانان پرداخته است. از وسیله های نوین ارتباطی که هم اکنونبه شکلی وسیع در همه لحظات زندگی انسان ها دیده می شود، تلفن همراه است. از امکانات تلفن های ...
 
- 
تحلیل و بررسی نحوه چینش اخبار دربخش های خبری 20:30 شبکه دو سیما (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)پژوهش پیش رو با هدف بررسی نحوه چینش اخبار در بخش خبری 20:30 شبکه دو سیما نگاشته شده است ، وازجمله اهداف مهم واساسی این بخش خبری پوشش کامل رویدادهای منطقه اطلاع رسانی،آگاهی بخشی و بسترسازی برای توسعه همه جانبه
 
- 
عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه: انجمن مدیران روابط عمومی ایران) (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)در این تحقیق به موضوع عوامل موثردر افزایش اثربخشی شبکههای اجتماعی مجازی درسازمانهای رسانه ای (موردمطالعه : انجمنمدیران روابط عمومی ایران) پرداخته شده است. این پژوهش از نظر هدف کاربردی و از نظر شیوه اجراء همبستگی ...
 
- 
تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی (مورد مطالعه: دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی) (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)پژوهش حاضر تحت عنوان " تأثیر شبکه های اجتماعی مجازی (فیس بوک) بر هویت اجتماعی" در بین دانشجویان دانشگاه آزاد واحد90 در این دانشگاه مشغول به تحصیل بوده اند، انجام گرفته است. این پژوهش به دنبال بررسی - تهران شرق، که ...
 
- 
بررسی دیپلماسی کره جنوبی در استقبال مردم ایران از فرهنگ و کالای این کشور (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)بنا بر اعلام آمار رسمی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی تهران، در آمار کل واردات جمهوری اسلامی ایران در سال 1380در بین 10 کشور نخست این فهرست جای دارد و جایگاه ششم را به خود اختصاص ،« جمهوری کره » کشور کره جنوبی ...
 
- 
بررسی تطبیقی نحوه مدیریت و فعالیت اقتصادی موسسات ارتباطی رسانهای معتبر در جهان (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)موسسات ارتباطی کشورهای پیشرفته و اروپایی با استفاده از قوانین و مقررات اقتصادی، تئوریهای مدیریتی و اقتصادی و ارتباطی وشرایط موجود جامعه به ایجاد یک رسانه قدرتمند در جهان امروز پرداختهاند و در حفظ، توسعه و در نهایت ...
 
- 
بررسی رابطه بین اطلاع رسانی به موقع روابط عمومی هاو رضایت کارکنان (مورد مطالعه: کلیه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واقع در استان تهران) (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)اثرگذاری بر مردم و ارباب رجوع و علاقه مند کردن به سازمان و حفظ وفاداریشان در سال های متمادی از طرق گوناگون مانند حفظکیفیت ارائه خدمات، انگیزش و تعهد کارکنان به سازمان و... قابل حصول خواهد بود. توسعه و تقویت واحد روابط ...
 
- 
جامعۀ چند فرهنگی : حقوق شهروندی و رفتار رسانه ای (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)سکنی گزیدن در جامعه ای چند فرهنگی که متشکل از ملیت ها و قومیت های مختلف است با چالش هایی روبروست . این مهم درحالی است که بشر به منظور برخورداری از حق حیات و رفاه اجتماعی همواره درصدد یافتن راه ها و روش هایی است که ...
 
- 
نقش پیام تبلیغاتی رسانه بر اساس مدل (A. I. D. A) بر روی رفتار مصرف کننده (در فروشگاه های عرضه کننده لوازم خانگی، غرب تهران) (دانشگاه آزاد اسلامی / علوم تحقیقات تهران, 2013-07-23)با توجه به اهمیت تبلیغات در افزایش سطح آگهی عمومی در تصمیم گیری انتخاب کالا و خدمات، این پژوهش سعی کرده است که1 توجه، علاقه مندی، تمایل و A. I. D. A) نقش پیام تبلیغاتی رسانه ها را روی رفتار مصرف کنندگان فروشگاه ها ...
 



