مرور دوره 12, شماره 1 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
- 
تأثیر یادگیری خودتنظیمی بر سبکهای حل تعارض دانشآموزان دورة راهنمایی (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-08-23)هدف این پژوهش، بررسی تأثیر یادگیری خودتنظیمی بر سبکهای حل تعارض دانشآموزان است. بدین منظور،240 نفر با روش نمونهگیری تصادفی خوشهای چندمرحلهای انتخاب شدند و به پرسشنامههای خودتنظیمی بوفارد و نسخة دوم شیوة مقابله با ...
 
- 
تأثیر مداخلات چند بعدی انگیزشی- رفتاری برانگیزه پیشرفت، عملکرد و انگیزه تحصیلی دانش آموزان دختر پایه هفتم (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-08-23)هدف از اجرای پژوهش بررسی تاثیر مداخلات چند بعدی انگیزشی- رفتاری بر عملکرد و انگیزه تحصیلی بود. از یک طرح شبه آزمایشی پیش آزمون- پس آزمون با گروه کنترل استفاده شد. جامعه آماری پژوهش کلیه دانش آموزان دختر پایه هفتم مقطع ...
 
- 
بررسی تطبیقی اهداف آموزش محیط زیست و فعالیتهای مرتبط با آن در کشورهای منتخب و ایران در راستای پیشنهاد فعالیتهایی برای ایران (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-08-23)در این مقاله با روش تطبیقی و توصیفی- تحلیلی، اهداف غایی و کلی آموزش محیط زیست و نیز فعالیتهای مرتبط با آنها در کشورهای سوئد، استرالیا، کانادا، ترکیه و ایران بررسی شده است. با این هدف، علاوه بر بررسی اسناد و مدارک کشورهای ...
 
- 
شناسنامه علمی نشریه(سال 12، شماره 1) (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-08-23)
 
- 
نقش واسطهای باورهای هوشی در تأثیر الگوهای ارتباطی خانواده بر خودناتوانسازی تحصیلی دانش آموزان دبیرستان (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-08-23)خودناتوانسازی پیامدهای زیادی دارد و اثرات نامطلوبی بر نظام آموزشی هر کشوری وارد میکند. هدف این پژوهش، بررسی اثر واسطهای باورهای هوشی در رابطة الگوهای ارتباطی خانواده (متغیر پیشبین) و خودناتوانسازی تحصیلی (متغیر ملاک) ...
 
- 
بررسی تأثیر هوش معنوی و خودکارآمدی معلمان بر سبکهای تدریس آنان با ویژگیهای جمعیتشناختی مختلف در شهرستان رودبار (معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2017-08-23)هدف این پژوهش بررسی تأثیر هوش معنوی و خودکارآمدی معلمان بر سبک های تدریس آنان در شهرستان رودبار است که ویژگیهای جمعیتشناختی جنسیت، سابقة تدریس، رشتة تحصیلی و وضعیت تأهل نیز در این تأثیر در نظر گرفته شدهاند. از جامعة ...
 



