مرور دوره 7, شماره 1 بر اساس عنوان
در حال نمایش موارد 1 - 6 از 6
-
بررسی رابطه بین همنوایی گروهی دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر اصفهان با ویژگیهای کم دامنه شخصیتی آنان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-03-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین همنوایی گروهی دانشآموزان دختر دوره متوسطه شهر اصفهان با ویژگیهای شخصیتی آنان انجام شده است. جامعه آماری پژوهش دانش آموزان دختر دوره متوسطه شهر اصفهان در سال تحصیلی87-86 بودند. به همین ...
-
بررسی نقش و رابطه نظارتی استاد راهنما و دانشجو از دیدگاه دانشجویان دوره کارشناسی ارشد
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-03-20)هدف کلی تحقیق، بررسی دیدگاه دانشجویان کارشناسی ارشد در خصوص نقش استاد راهنما و دانشجو در فرایند تهیه پایان نامه، چگونگی درک و میزان رضایت از رابطه نظارتی با استاد راهنما و عوامل مؤثر بر انتخاب استاد راهنما بود. رویکرد تحقیق ...
-
رابطة ادراک عدالت سازمانی و درگیری عاطفی و ذهنی در بین دبیران دورة متوسطه شهر اصفهان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-03-20)پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ادراک عدالت سازمانی و درگیری عاطفی و ذهنی در میان دبیران دوره متوسطه شهر اصفهان انجام شد. روش پژوهش توصیفی- همبستگی و جامعه آماری مشتمل بر کلیه دبیران مدارس متوسطه دخترانه در نواحی پنجگانه ...
-
رابطه بین قابلیتهای حرفهای معلمان دوره ابتدایی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان در شهر اصفهان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-03-20)پژوهش حاضر با هدف رابطه بین قابلیتهای حرفهایمعلمان دوره ابتدایی با عملکرد تحصیلی دانشآموزان در شهر اصفهان بر مبنای مدل قابلیت حرفهای کبک کانادا انجام و شش مؤلفه قابلیت حرفهای نقد و تفسیر دانش و فرهنگ، توانایی بیان، ...
-
ساخت و اعتباریابی مقیاس سنجش انگیزه تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان بر اساس نظریه خودمختاری
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-03-20)هدف پژوهش حاضــر، ساخت و اعتباریابی مقیاسی بــرای سنجش انگیزه تحصیلی دانشجویان دوره کارشناسی دانشگاه اصفهان بر اساس نظریه خودمختاری است. بدین منظور 123 نفر دانشجوی دختر و پسر مقطع کارشناسی به روش نمونهگیری تصادفی خوشهای ...
-
نقش فراشناخت و حل مسأله در پیشبینی بهزیستی روانشناختی در دانشآموزان دختر و پسر شهر اصفهان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-03-20)در تعلیم و تربیت فراشناخت به معنی آگاهی فرد از فرایندهای شناختی اش و ارزیابی و نظارت بر تفکر خویش به هنگام حل مسأله است. فراشناخت به عنوان راهبردهای برنامه ریزی و تغییر شناخت رابطه ی نزدیکی با حل مسأله دارد (نپتریچ و دیگروت، ...



