دوره 6, شماره 2
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی وضعیت "سیستمهای اطلاعات مدیریت " در کتابخانههای مرکزی دانشگاههای شهر تهران از دیدگاه مدیران
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-04-21)امروزه ایجاد و توسعه سیستمهای اطلاعات مدیریت، به امری اجتناب ناپذیر در سازمانها مبدل شده است، زیرا این سیستمها اطلاعات لازم را برای آگاهی مدیران سطوح مختلف سازمان و اتخاذ تصمیمات مناسب برای رهبری و کنترل فراهم میآورد. ...
-
تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-04-21)هدف پژوهش حاضر” تحلیل وضعیت پذیرش نوآوری برنامه درسی از دیدگاه اعضای هیأت علمی دانشگاه اصفهان بوده است. سؤال های تحقیق با در نظرگرفتن الگوهای نوآوری برنامه درسی (هدف ها، محتوا، راهبردهای یاددهی - یادگیری و روش های ارزش ...
-
تأثیر مداخله آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربه زبانی بر مهارت بیان نوشتاری (انشا) دانش آموزان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-04-21)پژوهش با هدف بررسی تأثیر مداخلة آموزشی مبتنی بر رویکرد تجربه زبانی بر مهارت بیان نوشتاری[1] (انشا) دانشآموزان پایه پنجم ابتدایی انجام گرفت. روش پژوهش آزمایشی و از طرح پیشآزمون- پسآزمون با گروه کنترل استفاده شد. بدین ...
-
نقش خودپنداره علوم، نگرش نسبت به علوم و ارزش نسبت به علوم بر عملکرد تحصیلی علوم دانش آموزان پایه هشتم ایران و سوئد ( بر اساس داده های تیمز 2007 )
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-04-21)انجام مطالعات تطبیقی، شرایط و زمینهسازی مناسبی را برای ارائه اطلاعات و یافته های معتبر در سطح ملی و بین المللی فراهم میسازد. از این طریق نظام های آموزشی کشورها می توانند جایگاه و عملکرد خود را در ابعاد مختلف آموزشی با ...
-
بررسی رابطه ارزشیابی کلاس در دو الگوی ارتباطی مکانیکی و ارگانیکی معلم با عملکرد تحصیلی دانشآموزان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-04-21)هدف این پژوهش، به بررسیرابطه ارزشیابی کلاس در دو الگوی ارتباطی مکانیکی و ارگانیکی معلم و عملکرد تحصیلی دانشآموزان دبیرستانهای شهر اصفهان از دیدگاه دبیران و دانشآموزان بود. در پژوهش حاضر، از روش توصیفی ...
-
اثربخشی و پایداری تأثیر استفادهاز چندرسانهایها بر خودتنظیمی و عملکرد تحصیلی درس ریاضی سال اول دبیرستان
(معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-04-21)پژوهش حاضر با هدف بررسی اثربخشی و پایداری تأثیر استفادهاز چندرسانهایها بر میزان خودتنظیمی یادگیری و پیشرفت تحصیلی درس ریاضی دانشآموزان دختر سال اول دبیرستانهای دولتی ایذهانجام گرفت. روش پژوهش آزمایشی بود. در این ...



