نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorزنجیرچی, سید محمودfa_IR
dc.contributor.authorجلیلیان, نگارfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:35:15Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:35:15Z
dc.date.available1399-07-08T23:35:15Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:35:15Z
dc.date.issued2014-02-20en_US
dc.date.issued1392-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-11-21en_US
dc.date.submitted1395-09-01fa_IR
dc.identifier.citationزنجیرچی, سید محمود, جلیلیان, نگار. (1392). ارائه چارچوب ترکیبی کانو و طراحی استوار جهت افزایش رضایت مشتری در سازمان‌های خدماتی. تحقیقات بازاریابی نوین, 3(4), 139-154.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_20626.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158105
dc.description.abstractدر ایران، بانک‌ها به منزله‌ی کانون اصلی انجام فعالیت‌های اقتصادی شناخته می‌شوند و نقش مهمی را راستای کمک به رشد اقتصادی کشور ایفا می‌کنند، از این رو، حفظ مشتری در این‌گونه سازمان‌ها حائز اهمیت است. امروزه مدیران سازما‌ن‌های ارائه دهنده‌ی خدمت، نظیر بانک‌ها دریافتند که ارتقاء سطح کیفی خدمات، کلید اصلی جلب رضایت مشتریان می‌باشد و برای رسیدن به این مهم لازم است تا سازمان‌ها در راستای شناسایی موثرترین عوامل بر رضایت مشتریان گام بردارند.با توجه به اهمیت موضوع در این مطالعه تلاش شد با ارائه‌ی رویکردی نوین مبنی بر ادغام مدل کانو و طراحی استوار در فضای خاکستری، به شناسایی مولفه‌های موثر در جلب رضایت مشتریان بانکی پرداخته و ترکیب بهینه‌ای از مولفه‌های حیاتی را برای دست‌یابی به رضایت مشتریان بانکی پیشنهاد دهد. نتایج حاکی از این بررسی نشان می‌دهد که زمانی راهبردهای ارائه‌ی خدمات بانکی، به سطح کیفی مطلوب خواهد رسید که مشخصه‌های کیفی سرعت رسیدگی به کار مشتریان، رعایت احترام و برخورد مناسب با مشتریان و قانون‌مند بودن کارکنان در سطح کیفی خوب قرار داشته باشد. همچنین این بررسی روشن می‌سازد که طراحی خدمات بانکی با سطح متوسط در کیفیت کار ارائه شده به مشتری و آراسته بودن ظاهر کارکنان برای مشتریان قابل قبول است و طراحی خدمات بانکی در چارچوب انتخابی این مطالعه، می‌تواند بیشترین میزان از رضایت مشتریان بانکی را جلب کند.fa_IR
dc.format.extent250
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subject: رضایت مشتریfa_IR
dc.subjectطراحی خدماتfa_IR
dc.subjectمدل کانوfa_IR
dc.subjectطراحی آزمایشات تاگوچیfa_IR
dc.subjectتجزیه و تحلیل خاکستریfa_IR
dc.titleارائه چارچوب ترکیبی کانو و طراحی استوار جهت افزایش رضایت مشتری در سازمان‌های خدماتیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه یزدfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه یزدfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue4
dc.citation.spage139
dc.citation.epage154


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد