نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorحسینی, یعقوبfa_IR
dc.contributor.authorیدالهی, شهربانوfa_IR
dc.contributor.authorخسروی لقب, زهرهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:35:14Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:35:14Z
dc.date.available1399-07-08T23:35:14Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:35:14Z
dc.date.issued2014-02-20en_US
dc.date.issued1392-12-01fa_IR
dc.date.submitted2016-11-21en_US
dc.date.submitted1395-09-01fa_IR
dc.identifier.citationحسینی, یعقوب, یدالهی, شهربانو, خسروی لقب, زهره. (1392). مطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان سرویس‌های رایانامه: بررسی کیفیت خدمات، رضایت و اعتماد الکترونیکی. تحقیقات بازاریابی نوین, 3(4), 77-92.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_20622.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/158101
dc.description.abstractامروز، استفاده گسترده از رایانامه در ارتباطات بین فردی و تجاری، بازاریابان را به سمت استفاده از بازاریابی ایمیلی ترغیب کرده است. برای موفقیت در این زمینه، جذب و حفظ مشتریان نقش کلیدی ایفا می‌کند. بنابراین توجه به وفاداری مشتریان به سرویس‌های رایانامه بسیار مهم و حیاتی است. هدف از این پژوهش، بررسی سنجش وفادرای مشتریان سرویس‌های رایانامه و عوامل موثر بر آن می‌باشد. بدین منظور پرسشنامه‌ای طراحی و سپس در بین تعدادی از دانشجویان دانشگاه خلیج فارس توزیع گردید. داده‌ها در قالب مدل تحلیل مسیر با استفاده از روش مدل سازی معادلات ساختاری مورد آزمون قرار گرفته است. این پژوهش از نوع پژوهش‌های کاربردی است و از نظر شیوه انجام پژوهش، جزء پژوهش‌های توصیفی –پیمایشی می‌باشد. یافته‌های این پژوهش نشان می‌دهد که کیفیت، رضایت و اعتماد الکترونیکی به ترتیب بر وفاداری مشتریان بیشترین تاثیر مثبت را دارند. همچنین، متغیر کیفیت الکترونیکی بر رضایت و اعتماد الکترونیکی تاثیر مثبت و معناداری دارد و تاثیر مثبت رضایت الکترونیکی بر اعتماد الکترونیکی نیز معنادار شناخته شده است.fa_IR
dc.format.extent235
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subjectسرویس‌های رایانامهfa_IR
dc.subjectوفاداری الکترونیکیfa_IR
dc.subjectرضایت الکترونیکیfa_IR
dc.subjectاعتماد الکترونیکیfa_IR
dc.subjectکیفیت الکترونیکیfa_IR
dc.titleمطالعه عوامل موثر بر وفاداری مشتریان سرویس‌های رایانامه: بررسی کیفیت خدمات، رضایت و اعتماد الکترونیکیfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه خلیج فارسfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه خلیج فارسfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه خلیج فارسfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue4
dc.citation.spage77
dc.citation.epage92


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد