نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorتوسلی, لیلاfa_IR
dc.contributor.authorبحرینی زاده, منیجهfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:34:45Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:34:45Z
dc.date.available1399-07-08T23:34:45Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:34:45Z
dc.date.issued2013-12-22en_US
dc.date.issued1392-10-01fa_IR
dc.date.submitted2016-06-14en_US
dc.date.submitted1395-03-25fa_IR
dc.identifier.citationتوسلی, لیلا, بحرینی زاده, منیجه. (1392). مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر. تحقیقات بازاریابی نوین, 3(3), 21-38.fa_IR
dc.identifier.issn2228-7744
dc.identifier.urihttp://nmrj.ui.ac.ir/article_17664.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/157949
dc.description.abstractرشد شرکت‌های مخابراتی در سطح جهان و بلوغ بازارهای این گونه خدمات، مدیریت وفاداری مشتریان را به یکی از دغدغه‌های اساسی در این شرکت‌ها تبدیل نموده است. پژوهش حاضر به دنبال آن است که الگویی برای وفاداری مشتریان خدمات تلفن همراه از طریق ارزش‌های ویژه و رضایت مشتری ارائه نماید و بتواند در جهت خدمات بهتر اپراتورهای تلفن همراه گام بردارد. این پژوهش از نظر هدف در زمره پژوهش‌های کاربردی و از منظر نحوه گردآوری داده‌ها، توصیفی و از نوع همبستگی است. جامعه آماری مشترکین خدمات همراه اول و ایرانسل است. در این پژوهش پس از بررسی نظرات خبرگان و بررسی متون و مقالات علمی گویه‌های پرسشنامه برای صنعت تلفن همراه در ایران بومی‌سازی شد. مدل مفهومی پژوهش بوسیله نرم افزار Amos 19 تجزیه و تحلیل و پس از اجرای برخی اصلاحات مورد تایید قرار گرفت. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد که ارزش ویژه مشتری و رضایت مشتری بصورت مستقیم بر وفاداری مشتریان تاثیر دارند و ارزش‌ ویژه ارزش، ارزش ویژه رابطه، ارزش ویژه نام و نشان تجاری بصورت غیر مستقیم بر وفاداری مشتری موثرند.fa_IR
dc.format.extent703
dc.format.mimetypeapplication/pdf
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه اصفهانfa_IR
dc.publisherUniversity of Isfahanen_US
dc.relation.ispartofتحقیقات بازاریابی نوینfa_IR
dc.relation.ispartofNew Marketing Research Journalen_US
dc.subjectوفاداری مشتریfa_IR
dc.subjectارزش ویژه مشتریfa_IR
dc.subjectارزش ویژه ارزشfa_IR
dc.subjectارزش ویژه رابطهfa_IR
dc.subjectارزش ویژه نام و نشان تجاریfa_IR
dc.titleمدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهرfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشگاه خلیج فارسfa_IR
dc.contributor.departmentدانشگاه خلیج فارسfa_IR
dc.citation.volume3
dc.citation.issue3
dc.citation.spage21
dc.citation.epage38


فایل‌های این مورد

Thumbnail

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد