مرور دوره 3, شماره 3 بر اساس عنوان

  • بررسی تاثیرعملکرد بازاریابی بر عملکرد مالی بانک پارسیان 

    عسکری, سهیل؛ شیرخدایی, میثم؛ علیقلی, منصوره؛ شیرخدایی, میثم (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)
    پاسخگویی به فشارهای فزاینده رقابتی و تنگناهای مالی سازمان‌ها ، اندازه‌گیری عملکرد بازاریابی را به عنوان یکی از اولویت‌های اصلی در حوزه بازاریابی تبدیل کرده است . مرور پژوهش‌های پیشین نشان می‌دهد نبود یا حداقل کافی نبودن ...

  • بررسی مهمترین عوامل درون و برون سازمانی موثر بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی 

    رشیدایی, اکرم السادات؛ رضوانی, حمیدرضا (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)
    محصولات جدید جزء عوامل حیاتی انکار ناپذیر موفقیت، برای شرکتهایی هستند که در یک محیط رقابتی و در حال تغییر فعالیت می-کنند. محققان بسیاری در پی شناسایی عوامل موثر بر موفقیت محصولات جدید هستند. تحقیق حاضر در پی شناسایی و ...

  • خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو 

    حامدی, پروشات؛ خدیور, آمنه؛ رزمی, زهرا (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)
    در طی سال های گذشته تعامل شرکت ها با مشتریانشان به طور قابل توجهی تغییر کرده است به طوری که تداوم کسب و کار با مشتری تضمین بلند مدت ندارد. به همین دلیل برای موفقیت یک سازمان لازم است سازمان ها نیازهای مشتریان خود را به ...

  • شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت) 

    رئیسی, حسین؛ دانشخواهی, حامد؛ سرداری, احمد؛ قاضی زاده, مصطفی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)
    طی چند دهه اخیر، ارزش های فرهنگی تازه ای در نتیجه حصول آگاهی از به هم وابسته بودن سازمان ها، جامعه و محیط، به منصه ظهور رسیده است .مردم به تدریج پی برده اند که اقدامات سازمان ها سود و زیان هایی برای جامعه در بردارد. به ...

  • طراحی الگوی عوامل موثر بر فرآیند خرید دارایی‌های سرمایه‌ای 

    عجم, علیرضا؛ رنجبریان, بهرام؛ شبانی, الهه؛ رنجبریان, بهرام؛ فتحی, سعید (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)
    چکیده با توجه به اینکه بازار دارایی‌های سرمایه‌ای در جهت ارتقای نظام اقتصادی کشورها از اهمیت فوق‌العادهای برخوردار است، شناسایی عوامل موثر بر رفتار خرید این‌گونه دارایی‌ها، می‌تواند نقطه آغازی در جلب مشارکت عمومی در این ...

  • مدل ارتقای جایگاه برند حلال 

    نجات بخش اصفهانی, علی؛ ملک پور, مریم؛ سلیمانی, مریم؛ شاه نظری, علی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)
    چکیده: جهانی شدن اقتصاد باعث شده است که نیاز به آشنایی با دیدگاه اسلامی نسبت به تجارت به منظور درک عوامل شکل دهنده رفتارهای مشتریان مسلمان برای تجارت های جهان به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شود. هدف از تحقیق حاضر طراحی ...

  • مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعه‌ی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر 

    توسلی, لیلا؛ بحرینی زاده, منیجه (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)
    رشد شرکت‌های مخابراتی در سطح جهان و بلوغ بازارهای این گونه خدمات، مدیریت وفاداری مشتریان را به یکی از دغدغه‌های اساسی در این شرکت‌ها تبدیل نموده است. پژوهش حاضر به دنبال آن است که الگویی برای وفاداری مشتریان خدمات تلفن ...

  • چارچوب جامع تدوین استراتژی نیروگاه برق اصفهان با رویکرد بازاریابی 

    قربانی, محسن؛ نیلی پور طباطبایی, اکبر (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)
    در دنیای امروز دگرگونیهایی بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه هایی متنوع، به ویژه در بازارها مشاهده می شود. هر سازمانی و با هر اندازه ای، با تغییرات و تحولات سریعی روبروست و باید فعالیت های خود را طوری برنامه ریزی و ...