مرور دوره 3, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
-
بررسی مهمترین عوامل درون و برون سازمانی موثر بر عملکرد محصول جدید در صنایع غذایی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)محصولات جدید جزء عوامل حیاتی انکار ناپذیر موفقیت، برای شرکتهایی هستند که در یک محیط رقابتی و در حال تغییر فعالیت می-کنند. محققان بسیاری در پی شناسایی عوامل موثر بر موفقیت محصولات جدید هستند. تحقیق حاضر در پی شناسایی و ...
-
طراحی الگوی عوامل موثر بر فرآیند خرید داراییهای سرمایهای
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)چکیده با توجه به اینکه بازار داراییهای سرمایهای در جهت ارتقای نظام اقتصادی کشورها از اهمیت فوقالعادهای برخوردار است، شناسایی عوامل موثر بر رفتار خرید اینگونه داراییها، میتواند نقطه آغازی در جلب مشارکت عمومی در این ...
-
چارچوب جامع تدوین استراتژی نیروگاه برق اصفهان با رویکرد بازاریابی
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)در دنیای امروز دگرگونیهایی بسیار زیاد همراه با گسترش رقابت در زمینه هایی متنوع، به ویژه در بازارها مشاهده می شود. هر سازمانی و با هر اندازه ای، با تغییرات و تحولات سریعی روبروست و باید فعالیت های خود را طوری برنامه ریزی و ...
-
بررسی تاثیرعملکرد بازاریابی بر عملکرد مالی بانک پارسیان
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)پاسخگویی به فشارهای فزاینده رقابتی و تنگناهای مالی سازمانها ، اندازهگیری عملکرد بازاریابی را به عنوان یکی از اولویتهای اصلی در حوزه بازاریابی تبدیل کرده است . مرور پژوهشهای پیشین نشان میدهد نبود یا حداقل کافی نبودن ...
-
مدلی برای تبیین وفاداری مشتریان بر اساس ارزش ویژه و رضایت مشتری: مطالعهی صنعت خدمات تلفن همراه ایران در بوشهر
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)رشد شرکتهای مخابراتی در سطح جهان و بلوغ بازارهای این گونه خدمات، مدیریت وفاداری مشتریان را به یکی از دغدغههای اساسی در این شرکتها تبدیل نموده است. پژوهش حاضر به دنبال آن است که الگویی برای وفاداری مشتریان خدمات تلفن ...
-
خوشه بندی مشتریان به منظور تدوین استراتژی تخفیف دهی ، مطالعه موردی شرکت کدبانو
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)در طی سال های گذشته تعامل شرکت ها با مشتریانشان به طور قابل توجهی تغییر کرده است به طوری که تداوم کسب و کار با مشتری تضمین بلند مدت ندارد. به همین دلیل برای موفقیت یک سازمان لازم است سازمان ها نیازهای مشتریان خود را به ...
-
مدل ارتقای جایگاه برند حلال
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)چکیده: جهانی شدن اقتصاد باعث شده است که نیاز به آشنایی با دیدگاه اسلامی نسبت به تجارت به منظور درک عوامل شکل دهنده رفتارهای مشتریان مسلمان برای تجارت های جهان به یک ضرورت اجتناب ناپذیر تبدیل شود. هدف از تحقیق حاضر طراحی ...
-
شناسایی رابطه مسئولیت اجتماعی شرکت با وفاداری مشتریان(مورد مطالعه: بانک ملت)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2013-12-22)طی چند دهه اخیر، ارزش های فرهنگی تازه ای در نتیجه حصول آگاهی از به هم وابسته بودن سازمان ها، جامعه و محیط، به منصه ظهور رسیده است .مردم به تدریج پی برده اند که اقدامات سازمان ها سود و زیان هایی برای جامعه در بردارد. به ...



