مرور دوره 6, شماره 3 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 8 از 8
- 
شناسایی قابلیتهای بازاریابی برونگرای مؤثر در عملکرد تولید محصول جدید: نقش تعدیلگری ساختار مشتریبنیاد (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)پژوهش حاضر، اثربخشترین قابلیتهای بازاریابی برونگرای مؤثر در عملکرد تولید محصول جدید، با درنظرگرفتن نقش تعدیلگری ساختار مشتریبنیاد بر مبنای رویکردی ترکیبی و تحت مطالعهای توصیفی- همبستگی را شناسایی کرده است. جامعۀ ...
 
- 
ارائه مدل توسعهیافته تأثیر عامل فرهنگ الکترونیکی در تنظیم بازار و قیمتگذاری کالا و خدمات (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)در پژوهش حاضر، به مدل سهبعدی اثربخشی تجارت الکترونیک در تنظیم بازار و قیمتگذاری کالا و خدمات، نگاهی اجمالی شده است. این مدل، بر اساس مفاهیم ریاضی و با استفاده از ماتریسها توسعهیافته است و نشانگر تأثیرگذاری تجارت ...
 
- 
تحلیل کلانروندهای مؤثر بر آیندۀ بازار صنعت بانکداری با رویکرد تحلیل ساختاری، تحلیل تأثیر متقابل (بر گذر) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)صنعت بانکداری، در پویایی اقتصاد نقش و جایگاه ویژهای دارد و با وجود چالشها و عدم قطعیتهای جهانی در محیط کسبوکار، بهرهگیری از آیندهنگاری برای بهبود مـدیریت در این بخش، اهمیّتی بسزا یافته است. یکی از مهمترین گامهای ...
 
- 
مفهومپردازی استراتژی فروش برند در صنعت محصولات مصرفی تندگردش (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)امروزه سازمانهای هوشمند، برای فروش، به سطح استراتژیک در سازمان معتقدند؛ چراکه تصمیمات حوزۀ فروش میتواند برای سازمان مزیت رقابتی ایجاد کند و بر موفقیت بلندمدت سازمان اثر چشمگیری داشته باشد. استراتژی فروش چیست و دارای چه ...
 
- 
تأثیر طرز فکر مصرفکنندگان بر استراتژیهای کپیکت (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)استفاده از کپیکتها بهشکل فزایندهای در بازار جهانی امروزی در حال رواج هستند. گاهی شباهت بین کپیکتها و برندهای اصلی آنقدر زیاد است که به سردرگمی مصرف کنندگان منجر میشوند. کپیکتها سعی میکنند برای بهدستآوردن مقبولیت ...
 
- 
طراحی و آزمون مدل انتخاب مؤلفههای بخشبندی بازار بینالمللی؛ مطالعۀ موردی بازار بینالمللی بنزین (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)امروزه ضرورت بخشبندی بازارهای بینالمللی بیش از پیش احساس میشود. تحقیقات بسیاری نیز برای شناسایی مؤلفههای مناسب برای بخشبندی بازار بینالمللی انجام شده است. هدف از پژوهش حاضر، شناسایی مؤلفههای بخشبندی ...
 
- 
بررسی تأثیر ابعاد رویکردهای سازمان بر موفقیت محصولات جدید با متغیرهای مدیریت دانش مشتری و دانش بازار (پژوهشی در شرکتهای دانشبنیان پارک علم و فناوری خلیج فارس (بوشهر) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2016-11-21)رقابت در بازار امروزی و پایداری در این میدان پرتلاطم، نیازمند جهتگیریهای مناسب شرکتها و سازمانهاست. شرکتها، بهخصوص شرکتهای نوآور باید بتوانند با دانش و اطلاعاتی که از مشتریان، بازار و رقبا بهدست میآورند، محصولات ...
 



