دوره 8, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
مقایسة تطبیقی قدرت نام تجاری شرکتهای خودروسازی بر اساس منطق چیرگی مشتری، از طریق نگاشت نقشة رابطة نام تجاری؛ مطالعه موردی: خودروسازان ایرانی، چینی و کرهای (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-10-23)امروزه توجه به تداعی معانی برند از اهمیت بسیاری برخوردار است، اما این موضوع نشاندهندة قدرت برند نیست؛ زیرا رفتار و عمل بسیاری از افراد آنگونه نیست که دربارة یک برند فکر میکنند. برخی از محققان در سال 2013 به منظور درک ...
 
- 
تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگیها و یا کارکرد نهایی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-10-23)هدف اصلی این پژوهش، بررسی تأثیر نقش طبقة محصول در تبلیغات هیجانی مبتنی بر ویژگیها یا کارکرد نهایی است. در این پژوهش با استفاده از روش پژوهش تجربی (آزمایشی)، چارچوب مفهومی این موضوع، بررسی و تأثیر هرکدام از متغیرهای مستقل، ...
 
- 
تأثیر نوستالژی و میراث برند بر شکلگیری تمایل به خرید؛ مورد مطالعه: برند گوشی تلفن همراه نوکیا (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-10-23)محیط رقابت امروزی، بهشدت متلاطم شده است و یکی از راههای مقابله با آشفتگیهای محیطی، تأکید بر مؤلفههای تاریخی و نشاندادن ثبات و پایداری برند است. توسل بر گذشته، امروزه به امری رایج برای مصرفکنندگان تبدیل شده است و ...
 
- 
شناسایی پیشرانهای مؤثر در توسعة کسبوکارهای بسیار کوچک (میکرو) در بخش مشاغل خانگی روستایی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-10-23)توسعه و بهبود کسبوکارهای بسیار کوچک (میکرو) در بخش مشاغل خانگی، یکی از مهمترین و مؤثرترین راهکارهای بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و معیشتی روستاییان است؛ زیرا باوجود محدودیتهای متعددی مانند نیروی انسانی و مالی، برای ...
 
- 
پیامدهای ناشی از سردرگمی مصرفکننده؛ بررسی نقش تعدیلگری اعتماد (مورد مطالعه: برندهای مواد غذایی) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-10-23)هدف از پژوهش حاضر بررسی تأثیر اعتماد بر رفتارهای ناشی از سردرگمی مصرفکننده در خصوص برندهای مواد غذایی در فروشگاههای زنجیرهای رفاه مشهد است. این پژوهش از منظر هدف، کاربردی و از حیث ماهیت توصیفی -پیمایشی است. جامعة آماری ...
 
- 
بررسی انصاف ادراک شده مشتری از راهکار قیمتگذاری پویا و تبیین عوامل مؤثر بر آن در صنعت هتلداری (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2018-10-23)این تحقیق با هدف بررسی ادراک منصفانه و یا غیرمنصفانة مشتریان نسبت به راهکار قیمتگذاری پویا در صنعت هتلداری ایران و تبیین نقش ویژگیهای مشتریان بر انصاف ادراکشدة آنها از این راهکار انجام شد. در این پژوهش 5 سبک متفاوت ...
 



