دوره 4, شماره 4: Recent submissions
در حال نمایش موارد 1 - 14 از 14
- 
تاثیرشرایط عاطفی کارکنان بررضایت و وفاداری مشتریان با نقش واسط تفاهم (مورد مطالعه: مسافران ورودی وخروجی استفاده کننده ازخدمات گمرک فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)از آن جا که هر مشتری دیدگاه ها و انتظارات خاص خود را از خدمت دارد، برای شناسایی مشخصه های اصلی و مهم رضایت از دید مشتریان باید نیازها و انتظارات مشترک مشتریان را در نظر گرفت. بدون شک سازمان هایی که سریعتر و بهتر از رقبا ...
 
- 
بررسی تأثیر محرکهای موفقیت تعمیم نام تجاری بر رفتار مصرفکنندگان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)هزینه فزاینده استقرار نامهای تجاری در بازار رقابتی امروز باعث شده که شرکتها از نامهای تجاری موجود برای ارائه محصولات جدید به بازار استفاده کنند. استراتژی تعمیم نامتجاری به همین دلیل اهمیت زیادی پیدا کرده است. از طرفی ...
 
- 
مطالعه تجربی تأثیر خلاقیت در تبلیغات بر قصد خرید از طریق نقش واسطه گرایش به تبلیغ و گرایش به برند (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)خلاقیت تبلیغ به عنوان تابعی از دوعامل واگرایی و ارتباط تعریف شده است. واگرایی اشاره دارد به اینکه یک تبلیغ شامل عناصری است نو، متفاوت و یا غیرعادی در حالیکه ارتباط به حوزههایی اشاره میکند که تبلیغ شامل عناصری است که برای ...
 
- 
بررسی و تحلیل تاثیر اعتماد شناختی و عاطفی بر تبادلات رابطه ای خریداران و فروشندگان (مورد مطالعه شرکت های صادراتی صنعت مواد غذایی) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)پژوهش حاضر تاثیر اعتماد شناختی و عاطفی بر تبادلات رابطه ای خریداران و فروشندگان را مورد بررسی قرار میدهد. اعتماد به صورت دو بعد مجزا مورد توجه قرار گرفته است: اعتماد شناختی و اعتماد عاطفی. اعتماد شناختی "به تصمیم عقلانی ...
 
- 
بخش بندی بازار محصول لپ تاپ بر مبنای سبک زندگی (مورد مطالعه دانشجویان دانشگاه فردوسی) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)هدف این پژوهش بخشبندی بازار محصول لپ تاپ با استفاده از سبک زندگی والس و پی بردن به تفاوتهای موجود میان این بخش ها است.والس به طور خاص بخشهای مصرفکننده را براساس ویژگیهای شخصیتی که رفتار در بازار را تحت تأثیر قرار دهد، ...
 
- 
سنجش تجربی هم افزایی در بازاریابی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)در دنیای رقابتی امروز، سازمانها برای حفظ بقای خود بیش از پیش نیازمند ارتباطات مؤثرتر و کارآمدتر با مشتریان خود هستند و از سویی با توجه به ترکیب شدن روشهای بازاریابی، توجه به ایجاد هم افزایی در ابزار ارتباطی به منظور ...
 
- 
بررسی عوامل تکنولوژیک، سازمانی، فرآیندی و کسب و کارموثر بر پیاده سازی موفق سیستم هوشمند کسب و کار در شرکت های خدمات اینترنتی ( مورد مطالعه:شرکت شاتل) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)رشد بازارهای رقابتی در دنیای امروزی و به دنبال آن افزایش تقاضا برای جذب مشتریان نیازمند توجه به عوامل موثر بر هوشمندی کسب و کار برای کسب اطلاعات بیشتر است. هدف این پژوهش نیز بررسی عوامل تکنولوژیک، سازمانی، فرآیندی و کسب و ...
 
- 
بررسی عوامل مؤثر بر رفتار خرید ناگهانی در فروشگاههای زنجیرهای مشهد(مطالعه موردی فروشگاه زنجیرهای پروما) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)خریدهای ناگهانی بخش قابل توجهی از فروش را تشکیل میدهند. بنابراین دارای اهمیت خاصی برای بازاریابان و فروشندگان جزء میباشند. هدف از این تحقیق بررسی اثر سه مورد از عواملی است که فرض میشود بر رفتار خرید ناگهانی مشتریان ...
 
- 
تاثیر ابعاد یادگیری سازمانی بر ابعاد هوش رقابتی در شرکتهای دانش بنیان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)سازمانها با جمع آوری اطلاعات محیطی، فرصتها و تهدیدهای بالقوه را شناسایی میکنند و از این اطلاعات در تصمیم گیری استراتژیک سازمان بهره میبرند. چون سازمان با داشتن اطلاعات از محیط، میتواند نقاط قوت و ضعف خود را شناسایی ...
 
- 
بررسی تاثیر عوامل رفتار برنامه ریزی شده بر رفتار خرید اینترنتی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)در محیط رقابتی امروز، به دلیل توسعه تجارت الکترونیک و فناوری اطلاعات، حیطه کاری فروشندگان، دچار دگرگونی شده است، همین عوامل باعث شده تا سازمان ها خود را با انقلاب ارتباطات الکترونیکی هماهنگ کنند و شیوه جدید کسب وکار اینترنتی ...
 
- 
بررسی تاثیر هوش بازاریابی در ایجاد مزیت رقابتی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)هدف این تحقیق، توسعه نظریات در رابطه با تاثیر هوش بازاریابی بر مزیت رقابتی در حوزه فعالیت کسب و کارهای کوچک و متوسط فعال در صنعت لاستیک و پلاستیک استان تهران است. در این راستا ابتدا با مرور پیشینه تحقیق مجموعه ای از عوامل ...
 
- 
تأثیر مهارتهای فروش بر عملکرد فروش کاربران باجه بانک (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)عملکرد، یکی از مهمترین سازههای مورد بحث در پژوهشهای مدیریتی است و مهمترین معیار سنجش موفقیت سازمانها به حساب میآید. صنعت بانکداری بخش مهمی از صنعت خدمات است و خدمت نیز از ارائهکننده خود جداناشدنی است، بنابراین عملکرد ...
 
- 
بررسی نقش واسطه ای گرایش به بازار در رابطه بین تاکید مدیریت عالی و عملکرد بانک های دولتی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)دردهه های اخیر ، تغییر و تحولات در زمینه رقابت روز افزون وعدم اطمینان شرایط محیطی باعث شده است که سازمان های بزرگی که تغییرات اندکی در روش وساختارهای خود میدهند ، نتوانند با شرکت های کوچک که از انعطاف پذیری ، سرعت ونوآوری ...
 
- 
نقش کیفیت خدمات در خلق ترجیح برند و قصد خرید مشتریان در صنعت خدمات بانکی کشور (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2014-04-21)امروزه سرمایهگذاری در کیفیت خدمات به عنوان یک مزیت استراتژیک مطرح است و بر نقش آن در ارتقاء ارزش و ترجیح برند و در نهایت افزایش قصد خرید مشتریان، به خصوص در صنایع خدماتی نظیر صنعت بانکداری تأکید میشود. بر این اساس، تحقیق ...
 



