دوره 2, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
بررسی تاثیر بازار محوری بر نگرشهای شغلی(مطالعه: بانکهای تجاری شهر بوشهر)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-05-21)آشفتگی روند تجاری و افزایش رقابت در میان شرکتهای تجاری، محیط پیرامون سازمانها را بسیار متفاوتتر از گذشته نموده است. شناخت مسیرهای آتی تجاری و حرکت در راستای آنها به نحوی که منافع سازمان را به همراه داشته باشد، ضرورت ...
-
تحلیل ریسک توسعه محصول جدید (NPD) با استفاده از شبکههای بیز (BNs)
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-05-21)متغیر بودن قوانین رقابتی در دنیای کسب و کار، فرایند ارائه محصول جدید به بازار را با اهمیت خاصی جلوه داده است. رشد سریع تکنولوژی، افزایش ریسکپذیری و مخاطره در بازارهای جهانی و تغییرات روزافزون در نیازهای مشتریان، تیمهای ...
-
مستند سازی شیوههای نوین ترفیع در کسب و کارهای کوچک و متوسط صنعت پوشاک
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-05-21)با توجه به محدودیتهای منابع در بنگاههای کوچک و متوسط به تدریج به اهمیت کارکردهای بازاریابی در این قبیل بنگاهها افزوده شده است. از جمله مهمترین فعالیتهای بازاریابی که مالکان/ مدیران بنگاههای کوچک و متوسط انجام میدهند، ...
-
تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمانی در شرکتهای خدمات مسافرتی شهر تهران با استفاده از مدلسازی معادلات ساختاری
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-05-21)بنا به ادبیات نظری بازاریابی، اجرای یک برنامه بازاریابی درونی به آموزش، انگیزش، هدایت و رهبری نیروی کار و ایجاد سطح بالاتری از رضایت در آنان منجر میشود و آنان را قادر میسازد تا سطح بالاتری از کیفیت خدمات را به مشتری ارائه ...
-
تاثیر بازاریابی درونی بر بازارگرایی با وجود متغیر های میانجی تعهدسازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در بنگاههای مالی: موردکاوی بانک ملت شهر تهران
(دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2012-05-21)پژوهش حاضر به منظور بررسی رابطه بین بازاریابی درونی و بازارگرایی با تاکید بر وجود متغیرهای میانجی رفتار شهروندی سازمانی و تعهد سازمانی در بانک ملت شهر تهران به عنوان یک بنگاه مالی- خدماتی صورت گرفتهاست. ابزار مورد استفاده ...



