دوره 1, شماره 1
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
- 
بررسی تاثیر ویژگیهای فردی بر ایجاد هوش بازاریابی در سازمان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-06-22)چکیده امروزه سازمانها با تغییرات محیطی فراوانی مواجهاند. تغییرات آنقدر سریع رخ میدهند که اگر سازمانها از پیش، خود را برای مواجهه با آنها آماده نکنند، بقای آنان در خطر خواهد بود. یکی از ابزارهای جدیدی که به سازمان ها ...
 
- 
کارکرد صادراتی شرکتها: شناسایی اثر مزیتهای رقابتی، تطبیق تاکتیکهای بازاریابی و تجربه صادراتی بر کارکرد صادراتی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-06-22)چکیده فناوری اطلاعات و ارتباطات در دو دهه اخیر، کیفیت و کمیت رقابت بین شرکتها را در دسترسی به بازارهای دیگر کشورها تحت تاثیر جدی قرار داده است. پرسش بنیادی که هر شرکتی که در بازار بینالملل فعالیت میکند، با آن مواجه ...
 
- 
بررسی و رتبهبندی عوامل و مؤلفههای مؤثر بر فرآیند توسعه محصول جدید (مطالعه دیدگاه مدیران SMEs واقع در صنایع غذایی و آشامیدنی استان فارس) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-06-22)چکیده موفقیت در پروژههای توسعه محصول جدید، چالشی مهم برای مدیران گذشته بوده و این چالشها بدبختانه مدیران امروزی را نیز فرا گرفته است. در واقع پیدایی پاسخی برای این سوال که چرا هنوز نرخ شکست در پروژههای توسعه محصول ...
 
- 
رتبهبندی عوامل مؤثر بر رقابتپذیری صنعت فرش کشور با روش تاپسیس فازی (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-06-22)چکیده یکی از مهمترین مشکلات امروز صنایع کشور، عدم رقابتپذیری و یکی از عوامل بروز این مشکل، عدم رویکردی مشخص به منظور افزایش رقابتپذیری است. در این مقاله، سعی بر آن است که با آزمون مدلی یکپارچه و ارائه آن به عنوان مدل ...
 
- 
عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از طریق فرکانسهای رادیویی (RFID) در مدیریت زنجیره تامین الکترونیکی (E-SCM ) (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-06-22)چکیده در سالهای اخیر استفاده از فناوری شناسایی از طریق فرکانسهای رادیویی (RFID ) به منظور ردیابی هر قطعه منفرد در مدیریت زنجیره تامین خودروسازی بسیار حیاتی شده است. در این مطالعه، عوامل موثر بر توسعه فناوری شناسایی از ...
 
- 
بررسی تاثیر ویژگی های جمعیت شناختی بر جذب کمکهای مردمی از طریق تبلیغات با سرویس پیام کوتاه (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-06-22)چکیده این تحقیق به منظور بررسی تاثیرات ویژگی های جمعیت شناختی، از جمله: «سن، جنسیت، وضعیت تاهل، سطح تحصیلات، نوع شغل ومیزان درآمد» بر جذب و ترغیب به ارائه کمک های مردمی به واسطه تبلیغات باارسال پیام کوتاه انجام پذیرفته ...
 
- 
بررسی تاثیر ریسک، ارزش و آگاهی قیمت بر تمایل به خرید کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان (دانشگاه اصفهانUniversity of Isfahan, 2011-06-22)چکیده: در سالهای اخیر و در حوزه بازاریابی بین الملل، بازار خاکستری توجه زیادی را به خود جلب کرده است. بر همین اساس، این پژوهش به بررسی عوامل . مؤثر بر تمایل به خرید مصرف کننده از کالاهای بازار خاکستری در استان کرمان ...
 



