دوره 19, شماره 3
مرور بر اساس
ارسال های اخیر
-
مطالعة کیفی شرایط، زمینهها و پیامدهای کارآفرینی در صنایع دستی شهر اصفهان برای دانشآموزان: (ارائة یک نظریة مبنایی)
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2020-08-22)هدف پژوهش حاضر مطالعة کیفی کارآفرینی در صنایع دستی برای دانشآموزان دورة ابتدایی شهر اصفهان است. روش پژوهش حاضر، کیفی- نظریه مبنایی و از نظر هدف نیز پژوهشی کاربردی است. مشارکتکنندگان در پژوهش شامل معلمان، مربیان و مدیران ...
-
مدرسه خلاق؛ چیستی و چگونگی در دوره ابتدایی
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2020-08-22)پژوهش حاضر با هدف شناسایی ابعاد و مؤلفههای تشکیلدهندة مدرسة خلاق در دورة ابتدایی انجام گرفت. پژوهش با رویکرد کیفی و به روش تطبیقی-اسنادی انجام گرفت. روش نمونهگیری هم هدفمند و مبتنی بر ملاک بود. به این منظور، به شیوة ...
-
رابطة عوامل زمینهای و عملکرد ریاضی دانشآموزان ایرانی در تیمز 2015
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2020-08-22)هدف اصلی این پژوهش بررسی رابطة عوامل زمینهای و عملکرد ریاضی دانشآموزان ایرانی در تیمز 2015 بود. در این پژوهش، با توجه به ساختار آشیانهای دادهها، با استفاده از روش مدلسازی دوسطحی، اثر 37 متغیر مرتبط با عملکرد تحصیلی ...
-
نقش ذینفعان آموزشی در استقرار مدیریت دانش در آموزشوپرورش
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2020-08-22)هدف کلی پژوهش حاضر، ارائة مدل نقش ذینفعان آموزشی برای استقرار مدیریت دانش در آموزشوپرورش است. روش پژوهش، توصیفی از نوع پیمایشی و جامعة آماری آن را رؤسا، معاونان و کارشناسان ادارات و مدیران مدارس آموزشوپرورش استان مازندران ...
-
تحلیل تماتیک مؤلفههای مرتکبین قلدری سایبری در دانشآموزان دبیرستانی: یک مطالعة کیفی استقرایی مبتنی بر متن
(سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی, 2020-08-22)هدف پژوهش حاضر، تحلیل تماتیک مؤلفههای مرتکبان قلدری سایبری در دانشآموزان دبیرستانی بود که میتواند به جریان پیشگیری و کاهش قلدری سایبری در دانشآموزان کمک کند. روش تحلیل مضمون بهکاررفته در این مطالعه بر اساس روش تحلیل ...



