نمایش مختصر رکورد

dc.contributor.authorابراهیمی, ابوالقاسمfa_IR
dc.contributor.authorنکویی زاده, مریمfa_IR
dc.contributor.authorخدابخشی سورشجانی, زهراfa_IR
dc.date.accessioned1399-07-08T23:27:12Zfa_IR
dc.date.accessioned2020-09-29T23:27:12Z
dc.date.available1399-07-08T23:27:12Zfa_IR
dc.date.available2020-09-29T23:27:12Z
dc.date.issued2017-11-22en_US
dc.date.issued1396-09-01fa_IR
dc.date.submitted2017-11-28en_US
dc.date.submitted1396-09-07fa_IR
dc.identifier.citationابراهیمی, ابوالقاسم, نکویی زاده, مریم, خدابخشی سورشجانی, زهرا. (1396). برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن. فصلنامه علمی علوم و فنون بسته بندی, 8(31), 76-91.fa_IR
dc.identifier.issn2228-6675
dc.identifier.urihttps://packaging.ihu.ac.ir/article_201458.html
dc.identifier.urihttps://iranjournals.nlai.ir/handle/123456789/155420
dc.description.abstractامروزه تصمیمات خرید به ­طور عمده در درون فروشگاه اتّفاق می­افتد و بسته ­بندی محصول به‌ منظور محدود کردن نیاز به نیروی فروش در لحظه خرید طراحی شده است. از این­رو، برچسب مواد غذایی احتمالاً به مهم ­ترین و اثرگذارترین عامل در تصمیم­ گیری خرید مشتری تبدیل شده است، چرا که اکثر اطّلاعات مورد نیاز مشتری از جمله نام تجاری و ترکیبات محصول روی برچسب چاپ می ­شوند. هدف از این مقاله، ایجاد آگاهی در خصوص اهمیت برچسب مواد غذایی در انتخاب محصولات غذایی است. بدین منظور، در این مطالعه سعی شده است تا با نگاهی جامع پیرامون برچسب مواد غذایی؛ مفاهیم، اهمیت، انواع اطّلاعات، الزامات قانونی، کارکردها و همچنین دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن مورد بررسی قرار گیرد.fa_IR
dc.languageفارسی
dc.language.isofa_IR
dc.publisherدانشگاه جامع امام حسین (ع)fa_IR
dc.relation.ispartofفصلنامه علمی علوم و فنون بسته بندیfa_IR
dc.subjectبسته بندیfa_IR
dc.subjectبرچسبfa_IR
dc.subjectمواد غذاییfa_IR
dc.subjectنقطه خریدfa_IR
dc.titleبرچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آنfa_IR
dc.typeTexten_US
dc.contributor.departmentدانشیار بخش مدیریت، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی، دانشگاه شیرازfa_IR
dc.contributor.departmentاستادیار بخش مدیریت، دانشکده اقتصاد، مدیریت و علوم اجتماعی، دانشگاه شیرازfa_IR
dc.contributor.departmentلیسانس مترجمی زبان انگلیسی و دانشجوی فوق لیسانس مدیریت بازرگانی گرایش بازاریابی، دانشگاه شیرازfa_IR
dc.citation.volume8
dc.citation.issue31
dc.citation.spage76
dc.citation.epage91


فایل‌های این مورد

فایل‌هااندازهقالبمشاهده

فایلی با این مورد مرتبط نشده است.

این مورد در مجموعه‌های زیر وجود دارد:

نمایش مختصر رکورد