مرور دوره 8, شماره 31 بر اساس تاریخ انتشار

  • برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن 

    ابراهیمی, ابوالقاسم؛ نکویی زاده, مریم؛ خدابخشی سورشجانی, زهرا (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2017-11-22)
    امروزه تصمیمات خرید به ­طور عمده در درون فروشگاه اتّفاق می­افتد و بسته ­بندی محصول به‌ منظور محدود کردن نیاز به نیروی فروش در لحظه خرید طراحی شده است. از این­رو، برچسب مواد غذایی احتمالاً به مهم ­ترین و اثرگذارترین عامل ...

  • سنجش ارتباط بسته بندی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات تند مصرف 

    سمنارشاد, سیما؛ بابایی, محمدرضا؛ پیله وری, نازنین (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2017-11-22)
    این پژوهش جهت بررسی عوامل مؤثر بر خرید محصولات تند­مصرف با بسته­ بندی سبز در رفتار مصرف ­کنندگان و همچنین سنجش نظر ایشان برای تمایل در استفاده از بسته ­بندی­های سبز صورت می­ گیرد. امروزه مصرف جهانی در راستای حفاظت از منابع ...

  • پیشرفت‌های اخیر در فنّاوری بسته‌بندی‌های هوشمند و تعاملی به منظور افزایش برقراری ارتباط با مصرف‌کننده 

    آذری آنپار, مجتبی؛ پایین‌محلی, حدیثه؛ نکته‌سنج اول, مهسا (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2017-11-22)
    به تدریج، بسته­بندی‌های گرافیکی و متنی متداول به دلیل محدودیت‌ در برقراری ارتباط با مصرف‌کننده، به تدریج جای خود را به بسته­بندی‌هایی می‌دهند که در برقراری ارتباط حسی و بصری مؤثرتر هستند. در این این مطالعه، به برخی از ...

  • بسته بندی و عرضه بنزین مظروف در ایران 

    پورعلی, حسن (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2017-11-22)
    از زمان اولین توزیع فرآورده بنزین در ایران از سال 1306 خورشیدی (1927 میلادی) در شهر آبادان تا کنون عمدتاً نیاز مصرف­کنندگان به بنزین از طریق جایگاه­های عرضه فرآورده­های نفتی تأمین شده است و مصرف­کنندگان به منظور بهره­مندی ...

  • تحلیل معیارهای بسته‌بندی محصولات صادراتی مطالعه موردی: محصولات صادراتی استان سمنان 

    فیض, داود؛ شهابی, علی (دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2017-11-22)
    بسته­بندی محصولات یکی از ارکان مهم بازاریابی به شمار می­آید. نوع بسته­بندی محصولات ایرانی برای عرضه در بازارهای جهانی همیشه یکی از موضوعات بحث برانگیز بوده و بسیاری از صاحب نظران، نامناسب بودن وضعیت بسته­بندی محصولات ...