مرور دوره 8, شماره 31 بر اساس تاریخ انتشار
در حال نمایش موارد 1 - 5 از 5
-
برچسب مواد غذایی: مفاهیم، کارکردها و دلایل استفاده یا عدم استفاده از آن
(دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2017-11-22)امروزه تصمیمات خرید به طور عمده در درون فروشگاه اتّفاق میافتد و بسته بندی محصول به منظور محدود کردن نیاز به نیروی فروش در لحظه خرید طراحی شده است. از اینرو، برچسب مواد غذایی احتمالاً به مهم ترین و اثرگذارترین عامل ...
-
سنجش ارتباط بسته بندی سبز با رفتار خرید مصرف کنندگان محصولات تند مصرف
(دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2017-11-22)این پژوهش جهت بررسی عوامل مؤثر بر خرید محصولات تندمصرف با بسته بندی سبز در رفتار مصرف کنندگان و همچنین سنجش نظر ایشان برای تمایل در استفاده از بسته بندیهای سبز صورت می گیرد. امروزه مصرف جهانی در راستای حفاظت از منابع ...
-
پیشرفتهای اخیر در فنّاوری بستهبندیهای هوشمند و تعاملی به منظور افزایش برقراری ارتباط با مصرفکننده
(دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2017-11-22)به تدریج، بستهبندیهای گرافیکی و متنی متداول به دلیل محدودیت در برقراری ارتباط با مصرفکننده، به تدریج جای خود را به بستهبندیهایی میدهند که در برقراری ارتباط حسی و بصری مؤثرتر هستند. در این این مطالعه، به برخی از ...
-
بسته بندی و عرضه بنزین مظروف در ایران
(دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2017-11-22)از زمان اولین توزیع فرآورده بنزین در ایران از سال 1306 خورشیدی (1927 میلادی) در شهر آبادان تا کنون عمدتاً نیاز مصرفکنندگان به بنزین از طریق جایگاههای عرضه فرآوردههای نفتی تأمین شده است و مصرفکنندگان به منظور بهرهمندی ...
-
تحلیل معیارهای بستهبندی محصولات صادراتی مطالعه موردی: محصولات صادراتی استان سمنان
(دانشگاه جامع امام حسین (ع), 2017-11-22)بستهبندی محصولات یکی از ارکان مهم بازاریابی به شمار میآید. نوع بستهبندی محصولات ایرانی برای عرضه در بازارهای جهانی همیشه یکی از موضوعات بحث برانگیز بوده و بسیاری از صاحب نظران، نامناسب بودن وضعیت بستهبندی محصولات ...



